Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-14, 16:29
  #1
Avstängd
StRoutY23s avatar
Heej! Det kanske är helt fel ämne, men mod får flytta den... Jag har alltid undrat t.ex när jag åker lundby tunneln i göteborg, eller tingstadstunneln. så finns det alltid nån byggnad bredvid, är det där dom övervakar tunnlarna? För det sitter ju bommar bredvid och det finns ju kameror! Kan man på nåt sett kolla på det? Alltså livestreaming i nån tunnel?

Citera
2011-02-16, 15:04
  #2
Medlem
google is a friend....
Citera
2011-02-16, 17:23
  #3
Avstängd
Mobilitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydmanen
google is a friend....

Google is YOUR friend...
Citera
2011-02-18, 19:25
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StRoutY23
Heej! Det kanske är helt fel ämne, men mod får flytta den... Jag har alltid undrat t.ex när jag åker lundby tunneln i göteborg, eller tingstadstunneln. så finns det alltid nån byggnad bredvid, är det där dom övervakar tunnlarna? För det sitter ju bommar bredvid och det finns ju kameror! Kan man på nåt sett kolla på det? Alltså livestreaming i nån tunnel?


Om du kollar på de grova vattenrören som går från huset vid Tingstadstunneln så är
det inte svårt att förstå syftet. Om älven svämmar över så har pumparna inte många
minuter på sig att få bort vattnet innan alla bilar drunknar..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback