2007-11-24, 16:36
Citat:
Ja det är svårt! "Typiskt sånt skitrika skådisar gör", min vän, det är inte bara skitrika skådisar som öppnar fonder till förmån för diverse ändamål, det är tvärtom ganska vanligt bland oss vanliga dödliga också.
Ursprungligen postat av läskautomat
Okej nu reder vi detta once and for all!
Snälla backa några inlägg och förklara VAD det är som är så jävla oklart med mitt resonemang!? "TYPISKT SÅNT SKIT RIKA SKÅDISAR GÖR!" Oj vad svårt det är att förstå hur jag tänker.
Snälla backa några inlägg och förklara VAD det är som är så jävla oklart med mitt resonemang!? "TYPISKT SÅNT SKIT RIKA SKÅDISAR GÖR!" Oj vad svårt det är att förstå hur jag tänker.
Citat:
Är det bedrägligt att öppna en fond till förmån för forskning inom ett område där det uppenbarligen behövs mer resurser?
Jag tycker det är bedrägligt beteende är det så svårt att klura ut? Behöver inte vara konstigare än så
Citat:
Det är ett normalt och positivt beteende att vilja hjälpa till. Det är däremot idiotiskt att använda sig utav ett gammalt slipknot "slagord" på helt fel ställen som du gör gång på gång i denna tråd!
Det är ett idiotiskt beteende men fullt normalt, det blir mer uppmärksammat bland svinrika skådisar eftersom dom är mer inflytelserika. People = Shit. Skådisar/rich folks = Shit ^234680735896
People = Shit syftar på all skit vi människor tillför denna värld. Att vi satsar mer pengar på vapenindustrier än att föda våra svältande, att vårt "ha-behov" gör att vi lägger pengar på saker vi egentligen inte behöver istället för att tex skänka till fungerande bistånds organisationer, köpa en macka till en hemlös osv osv. People = Shit betyder inte att människor är skit för att de blir vaksamma om sjukdommar först när de träffar dem själva, och att de först då börjar hjälpa till för att få bukt med sjukdomen ifråga!
Citat:
Jag förstår inte ditt resonemang för fem öre. Jag förstår heller inte varför du reagerar så otroligt starkt över det här? "Nervöst jävla sammanbrott" och "spontanmassakerar en skola" över en diskussion på nätet? Du kanske inte ska befinna dig på ställen där folk kan ha olika åsikter! Har du funderat på någon frikyrklig förening istället kanske?
Jag vet inte, har vi förstått varandra? Jag vill reda ut det här nu innan jag får ett nervöst jävla sammanbrott och spontanmassakerar en skola och lägger ut det på youtube. Och skyller på dig och flashback. "Nyström@flashback made me do it"