2011-02-13, 19:44
Medlem
Hej, snusare sen 3 år tillbaka här.

Tyckte att det ömmade lite under läppen så jag lyfte upp den och kollade i spegeln. På slutet av tanden, den utbuktande delen av tandköttet alltså, sitter en liten brun grop på ca: 3mm diameter, 2mm djup.

Antar att jag snusat för mycket och att det frätt ett aning men jag förstår inte varför det skulle hända just nu, efter 3 år. Bytte sida till vänster nu för att se om det går bort.

Har detta inträffat för någon annan? Gick det bort? Fick ni reda på orsak?
Citera
2011-02-13, 21:00
Medlem
Phosphoruss avatar
Tror det är ganska vanligt.
När jag gick i ettan så hade tre av mina snusarkompisar gropar i tandköttet, och det var pga snuset.
Citera
2011-02-14, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imbisill
Hej, snusare sen 3 år tillbaka här.

Tyckte att det ömmade lite under läppen så jag lyfte upp den och kollade i spegeln. På slutet av tanden, den utbuktande delen av tandköttet alltså, sitter en liten brun grop på ca: 3mm diameter, 2mm djup.

Antar att jag snusat för mycket och att det frätt ett aning men jag förstår inte varför det skulle hända just nu, efter 3 år. Bytte sida till vänster nu för att se om det går bort.

Har detta inträffat för någon annan? Gick det bort? Fick ni reda på orsak?
Det är ingen fara har själv två feta snusgropar.
Citera
2011-02-14, 14:38
Medlem
Älskar min snusgrop man kan smyga ner riktigt stora prillor i den utan att se ut som en jävla idiot, annars kan du väl bara byta sida brukar jag göra var 3 månad. Dock så är det alltid mycket "goare" på vänstersida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in