Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-09, 12:55
  #1921
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GHZHJ
Jag skulle in på Telenors sida nu, men den är helt blank.
Då kom jag ihåg att jag skulle dit en gång förut också och då var det samma sak, att jag inte kan komma in där.
Testade genom mobilen nu och det fungerar.
Kan man inte nå Telenor via datorn?
Jag kommer in från datorn men märkte att jag inte får upp alla bilder på sidan om jag surfar med mitt externa usb nätverkskort så kanske någon säkerhetsgrej hos Telenor för funkar bra med datorns interna nätverk både i Chrome och Edge.
Citera
2021-06-11, 00:54
  #1922
Medlem
GHZHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jag kommer in från datorn men märkte att jag inte får upp alla bilder på sidan om jag surfar med mitt externa usb nätverkskort så kanske någon säkerhetsgrej hos Telenor för funkar bra med datorns interna nätverk både i Chrome och Edge.

Det kan vara någon säkerhetsgrej, det låter troligt. Jag ska kolla mera och återkomma om jag hittat något vettigt att komma med.
Tack för ditt svar!
Citera
2021-06-16, 15:02
  #1923
Medlem
Jag har en box . men har inte brytt mig att installera den då jag tittar sällan på tv,men igår ville jag se Frankrike -Tyskland matchen och tänkte att jag ser den på Telenors streamtjänst. men den streamen var ju sämre än vilken fulstream som helst, den hackade och försvann stup i kvarten, vilket skämt!
Citera
2021-06-17, 06:28
  #1924
Medlem
Skurhinkens avatar
Någon som har fast mobilt bredband från Telenor med s.k riktantenn? Ni som bor på landsbygden hur fungerar uppkopplingen för er?
Citera
2021-07-06, 21:14
  #1925
Medlem
Kebabfarfars avatar
Är det fler med Telenor TV, via fiber som upplever att bilden är väldigt suddig då och då? Vissa dagar bra bild, andra dagar (som idag) suddig. Vad beror detta på? Det ser ut som bilden skiftar mellan HD och SD.
Citera
2021-12-18, 08:19
  #1926
Medlem
Hej,
Telenor stream har inte fungerat på en månad för mig, jag tittat väldigt lite på tv , men nu när dom har flyttat längdskidåkningen till kanal 6 så tänkte jag, va bra att man nu då har möjligheten att se det genom Streamen på telenor , med ack så jag bedrog mig, stream har inte funkat en sekund.

Trycker på play på vilken kanal som helst står det bara att något gått fel, återkom senare, så har det nu varit, ja, sen längdskidorna drog igång.

Ps
Ser att telenor blir total sågade på Trustpilot, tyvärr är det min Brf som tvingat på oss telenor.
__________________
Senast redigerad av givemeyourmoney 2021-12-18 kl. 08:27.
Citera
2021-12-18, 08:41
  #1927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Hej,
Telenor stream har inte fungerat på en månad för mig, jag tittat väldigt lite på tv , men nu när dom har flyttat längdskidåkningen till kanal 6 så tänkte jag, va bra att man nu då har möjligheten att se det genom Streamen på telenor , med ack så jag bedrog mig, stream har inte funkat en sekund.

Trycker på play på vilken kanal som helst står det bara att något gått fel, återkom senare, så har det nu varit, ja, sen längdskidorna drog igång.

Ps
Ser att telenor blir total sågade på Trustpilot, tyvärr är det min Brf som tvingat på oss telenor.
Jag bytte till Edge och nu spelas programmen ,konstigt det har fungerat med firefox tidigare och det står även på telenors hemsida att firefox är ok.
Citera
2022-01-06, 18:00
  #1928
Medlem
Disco.Destroyers avatar
Vad fan är det för fel på Telenors hemsida?
Man kommer inte vidare via Chrome eller Edge (troligtvis på grund av kakor, men jag accepterar dem), och via Internet Explorer kommer man vidare när man klickar på "Mitt Telenor" men där ser man bara vad man kan göra utan att logga in eller så står det "välkommen in!" men inte vart man klickar på att logga in.
Har varit så i flera månader nu. Hyresvärden har hållit på att byta ut nätverket i huset och jag kommer ha öppet nät. Kommer byta direkt!
Citera
2022-01-07, 04:31
  #1929
Medlem
Telenor stängde ner mitt kontant kort när jag var i spanien. de sa att jag hade extremanvänt. Måste starta upp det i sverige igen.
Citera
2022-01-16, 15:38
  #1930
Medlem
Stödjer telenor rcs?
(FB) RCS (Rich Communication Services): nästa generationens SMS protokoll
Citera
2022-08-06, 14:35
  #1931
Medlem
staticages avatar
Telenor största skämtbolaget någonsin.
Aldrig mer hade oturen att bli tvingad att använda dom,helt sjukt hur många ggr jag suttit i kundtjänst,oftast har jag fått ringa upp igen då första inte lyckades med det jag bad dom om.Inte kundtjänsts fel utan telenors havererade system.Skulle kunna lösa detta fort,undrar om högre chefer vet hur uselt det är.
Citera
2022-08-06, 17:37
  #1932
Medlem
Julle128s avatar
Sitter du i 1st line , eller vilken nivå ligger du på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback