Citat:
Då det är Telenor jag betalar till så kan jag väl visst bli sur på dem? Jag betalar inte ett smack till Sony, i och med att det är Telenor som är återförsäljare av Sonys telefon så tar de samtidigt över ansvaret för att sälja en produkt till mig som skall fungera korrekt tycker du inte det? Att skylla ifrån sig och slänga iväg ALLT ansvar som de har gentemot kunden är inget annat än fegt.
Vad som gjorde mig hopplöst uppgiven häromdagen var att det har varit samma fel tre gånger nu, men enligt killen bakom disken så skall det va fjärde gången jag får en ny, sen ett subtilt, jag beklagar, jag kan inget göra. Vad förväntar sig Telenor av mig då egentligen? Att jag bara skall acceptera att deras ansikte utåt inte kan göra ett skit för mig mer än att säga av sig allt ansvar de har gentemot en betalande kund som jag för övrigt varit i snart fyra år. Jag tycker det är vidrigt beteende.
Visst jag kan köpa att de anlitar utomstående experter, vad jag tycker är så jävla illa är det fega snacket de som jobbar där gömmer sig bakom "det är inte vårt fel, det är reparatörens" NEJ det är fan ta mig ert fel för det är ert ansvar att se till att jag får fungerande produkter, är det så jävla mycket begärt att ni faktiskt tar er tid att bryr er om era kunder?
Pinsamt företag som jag ALDRIG kommer rekommendera till någon i hela mitt liv.
Vad som gjorde mig hopplöst uppgiven häromdagen var att det har varit samma fel tre gånger nu, men enligt killen bakom disken så skall det va fjärde gången jag får en ny, sen ett subtilt, jag beklagar, jag kan inget göra. Vad förväntar sig Telenor av mig då egentligen? Att jag bara skall acceptera att deras ansikte utåt inte kan göra ett skit för mig mer än att säga av sig allt ansvar de har gentemot en betalande kund som jag för övrigt varit i snart fyra år. Jag tycker det är vidrigt beteende.
Visst jag kan köpa att de anlitar utomstående experter, vad jag tycker är så jävla illa är det fega snacket de som jobbar där gömmer sig bakom "det är inte vårt fel, det är reparatörens" NEJ det är fan ta mig ert fel för det är ert ansvar att se till att jag får fungerande produkter, är det så jävla mycket begärt att ni faktiskt tar er tid att bryr er om era kunder?
Pinsamt företag som jag ALDRIG kommer rekommendera till någon i hela mitt liv.
Tagga ner lite nu. Samma typ av process är det oavsett vilken operatör man har, det finns ingen som reparerar telefonerna själva utan detta görs hos extern part. Samma regel även om du skulle köpa telefonen på Elgiganten/Siba/Media Markt.
Jag förstår att det är frustrerande när ens telefon gått sönder, det kan nog dom flesta hålla med om. Jag har arbetat hos de tre största operatörerna och det är samma procedur oavsett operatör. Så mitt tips till dig, lyssna på kundservice och följ anvisningarna.