Jag hade ett abonnemang till min iphone 4.. Ville skaffa mig ny telefon
Ringer då upp supporten, får prata med en kille som talar om för mig att om jag vill känna på telefonen innan jag köper så borde jag gå till phone house.
Eftersom jag bodde 100 meter ifrån phone house så kände jag att det var en väldigt smart idé av ER.
Glider med lätta steg dessa 100 meter och får känna på luren samt tala om för killarna som jobbar där att jag vill behålla mitt abonnemang som det var.. förutom att jag betalade runt 600-700 kr. vilket var helt skadat.
DESSUTOM så ville jag säga upp mitt vanliga adsl hemma och använda min samsung galaxy s3 som modem. Det var absolut inga problem enligt grabbarna i butiken.
Det jag gör på nätet är surf och netflix typ.
När jag då börjar använda min telefon så visar det sig att jag har en maxgräns på 15gb /månaden..
Det står INTE någonstans på papper.. inte ens i de finstilta.
Ringer upp supporten och blir totalt verbalt våldtagen av dålig service.
Biter ihop och slutar använda telefonen som modem.
Som en snäll kund gör.
ett par månader senare så börjar telefonen tappa sin 3g o 4g hela tiden. Vissa dagar kunde jag inte ens använda telefonen. Blir riktigt sne och ringer upp supporten IGEN. Förklarar problemet, ni ska påbörja en felsökning. Ni byter ut mitt simkort, jag lämnar in telefonen för nån typ av koll.
Det funkar nån dag sen blir det samma sak igen.
Min mikrofon har också slutat fungera 2 ggr.. då skickar man iväg luren och får tillbaka den efter 3-4 veckor.. allt som allt så har min telefon inte varit brukbar på ett helt år.. men jag betalar endå för den.
Jag har varit i kontakt med supporten så mycket att jag inte vet om det är lönt att ens försöka fixa problemet.. 3g o 4g fuckar fortfarande ur.
Varför blir jag inte hjälpt? Varför byter ni inte ut min telefon? Varför skiter ni i vissa kunder?