Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-19, 22:20
  #241
Medlem
GaiaSees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Vet inte vad du har träffat för veklingar men för mig är det absolut tvärtom. karlarna i mina kretsar som går på tjack står väldigt ofta och titthåls spanar med dubbla köksknivar redo att hugga till om dom "fiktiva" poliserna stormar in genom dörren.

Känns igen 😂
Citera
2017-05-20, 13:32
  #242
Medlem
Lanjelexs avatar
Jag tjackar när jag har råd och det finns något att ha hos pålitlig internetvendor, då jag inte har någon irl-kran, eller egentligen någon pundande umgängeskrets öht.
Citera
2017-05-23, 22:14
  #243
Medlem
UseMes avatar
de flesta tjejer jag känner som tar droger, dom gillar nästan tjacket bäst av allt.
Citera
2017-08-19, 21:25
  #244
Medlem
jag är tjej och jag tar tjack
Citera
2017-08-19, 21:53
  #245
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absoluut
jag är tjej och jag tar tjack

Rasslade det till i inkorgen när du skrev det?
Citera
2017-09-03, 14:01
  #246
Medlem
Jag är också tjej som tar tjack men känner heller ingen annan tjej som tar. Bara nån som testat nån gång.

Så tråkigt! 😇
Citera
2017-09-04, 12:45
  #247
Medlem
Soluss avatar
När jag missbrukade så var det inte många av tjejerna jag umgicks med som tackade nej till vaket. Minst en som var nära vet jag var storkonsument och tidigare även min kran (vi slutade sälja till varandra och knarkade ihop istället när någon av oss hade något).

Som en intressant anekdot så stötte jag ihop med en gammal lärarinna från gymnasiet när jag en dag (eller natt, vem vet?) var hemma hos min kran och harvade i armen. Det var en annorlunda upplevelse, skapligt awkward. "Jaha, är du här?". Jag minns också denne herres (min krans) tjackskålar, vari han löste halva eller hela hekton i micrat vatten. Bara att ta ett nytt set ur hans förråd och fylla upp 5ml (vilket brukade motsvara minst ett gram, kanske mer ibland, ingen visste ju riktigt säkert, helt sinnessjuka rushar blev det iaf, så man blev precis vimmelkantig och hade man stått upp hade man garanterat fallit i golvet) när man kände sig sugen och lägga några femhundringar i hans näve när man så till sist, efter några dygn, faktiskt gick därifrån med en påse i fickan. Galna tider. Semi-off-topic sidostory, sorry. xD
__________________
Senast redigerad av Solus 2017-09-04 kl. 12:48.
Citera
2017-09-04, 13:17
  #248
Medlem
Horziis avatar
Jag är tjej och tog tjack, dock blivit tvungen att sluta. Så nu går jag på mitt lagliga amfetamin
Citera
2017-09-10, 21:55
  #249
Medlem
Brukade punda med mitt X och hennes morsa. Rätt deppigt när jag tänker tillbaka på det.
Citera
2017-09-13, 14:07
  #250
Medlem
Fiskmuskatts avatar
Jag är tjej och tar tjack verkar vara mer sällsynt här i Dalarna haha. Hittar inte en käft som tar typ
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback