Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-12-11, 13:24
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogluundarn
Är det bara ett tillfälle att jag också har högerböjd och vänsterhänt?

Har man runkat rejält så kan det nog få en viss betydelse, men i övrigt så är det medfött.
Vill du få den rak så kanske du kan använda någon extender. Helst skulle jag vilja att min var
böjd uppåt så klart... Men annars är det ju rätt exotiskt att den är bjöd
Citera
2014-12-11, 13:29
  #50
Avstängd
Newynsas avatar
Min penis är ca 19x18.5 cm, den är rak och även om den uppskattas av kvinnorna så har jag förstått att den penis som är absolut bäst i form är en som är böjd uppåt. Detta för att det enklare stimulerar G-punkten. Tvärtom för doggystyle ofc, ta en kik på de mest populära dildosarna får ni en bra ide om vad man vill ha.

Vad jag vet så är det även ett plus att ha en knullbulle vid sex, inte för estetiken utan därför att det ger klitoris mer stimulans.



( Knullbulle är fettdepån ovanför penis där pubishåret sitter.)
Citera
2014-12-11, 19:16
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newynsa
Min penis är ca 19x18.5 cm, den är rak och även om den uppskattas av kvinnorna så har jag förstått att den penis som är absolut bäst i form är en som är böjd uppåt. Detta för att det enklare stimulerar G-punkten. Tvärtom för doggystyle ofc, ta en kik på de mest populära dildosarna får ni en bra ide om vad man vill ha.

Vad jag vet så är det även ett plus att ha en knullbulle vid sex, inte för estetiken utan därför att det ger klitoris mer stimulans.



( Knullbulle är fettdepån ovanför penis där pubishåret sitter.)

Jäkla vilken tjock kuk du har om det nu är sant... Glad att jag inte har det. Måste vara rätt svårt att ha sex med den?
Citera
2014-12-11, 19:41
  #52
Avstängd
Newynsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themove
Jäkla vilken tjock kuk du har om det nu är sant... Glad att jag inte har det. Måste vara rätt svårt att ha sex med den?


Inte direkt, man måste vara lite försiktig bara och ta det lungt.
Citera
2015-02-01, 23:25
  #53
Medlem
Som tjej då så skulle jag säga att de flesta jag sett vart raka, resterande lätt böjda, men det är absolut ingenting jag bryr mig om. Men en gång träffade jag "handtaget"... Jag tror namnet talar för sig där. När jag såg den framför mig så minns jag att jag funderade på hur den skulle kunna tråcklas in. Men det gick! Jag vet inte hur han lyckades riktigt men minns inte någonting avvikande från det ligget. Jag skulle vilja påstå att det inte spelar någon som helst roll så länge kurvan inte utgör ett problem.
Citera
2018-08-04, 18:43
  #54
Medlem
Argh123s avatar
https://youtu.be/BjkSp0lHL7g?t=32

DUMP
Hur vanligt är det egentligen med sne kuk? När "myspinnen" blir hård så är det som att kuken viker av...

Admin får ta bort min länk om detta skulle anses som reklam, själv har jag lite svårt att uttrycka mig bättre än dessa jönsar ...
Citera
2018-08-07, 16:25
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
https://youtu.be/BjkSp0lHL7g?t=32

DUMP
Hur vanligt är det egentligen med sne kuk? När "myspinnen" blir hård så är det som att kuken viker av...

Admin får ta bort min länk om detta skulle anses som reklam, själv har jag lite svårt att uttrycka mig bättre än dessa jönsar ...


Lite sne är väl dom flesta?
Citera
2018-08-14, 12:18
  #56
Medlem
Gillar helt raka. Känns bättre. Hade en kille med en ganska sned i en lång relation och stördes faktiskt vid penetration
Citera
2018-08-14, 14:51
  #57
Avstängd
Kick88s avatar
En stabil vit kuk är det viktiga! Inget mörkhyat när det gäller sånt!

Då får man också vita barn för att bära upp kulturarvet. *fniss*
__________________
Senast redigerad av Kick88 2018-08-14 kl. 14:56.
Citera
2018-08-14, 20:55
  #58
Avstängd
Kick88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
En stabil vit kuk är det viktiga! Inget mörkhyat när det gäller sånt!

Då får man också vita barn för att bära upp kulturarvet. *fniss*

Det var sagt med lite rå humor. Jag hoppas ingen tog illa upp.

Givetvis!

Men jag är inte sämre än att jag vet att folk kan ta illa vid sig.
__________________
Senast redigerad av Kick88 2018-08-14 kl. 20:57.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback