• 1
  • 2
2011-02-11, 21:48
Medlem
flatans avatar
Killar, vad är eran syn på flatsex? Vad tror ni vi gör, egentligen? Jag är jättenyfiken på era fördomar, haha xD
kanske delar med mig av något trevligt sen, haha ;D
Citera
2011-02-11, 21:49
Medlem
svettipungs avatar
Slicka fitta?
Citera
2011-02-11, 21:51
Medlem
Helhetens avatar
Dem som trivs med det kan ju hålla på med det, bögsex däremot

Det ni gör skulle jag gissa på är samma som killar gör med tjejer fast utan kuk? :P
Citera
2011-02-11, 21:53
Medlem
Tr0llfans avatar
  • Slickar fitta
  • Pullar
  • Gnuggar könen mot varandra medan ni kramas
  • Använder diverse leksaker som dildos och vibratorer.

Det är vad jag tror.
Citera
2011-02-11, 21:55
Medlem
greatmalincos avatar
Slåss med Ljussablar tror jag!
Senast redigerad av greatmalinco 2011-02-11 kl. 21:55. Anledning: skrev fel
Citera
2011-02-11, 21:55
Medlem
mevs avatar
Oralsex, rimjobs, stimulering av g-punkten med fingrarna gärna i kombination med oralsex, strap-ons, 69'an, BDSM, gnida sig mot varandra, vibratorer, herregud det finns väl hur mycket som helst som tjejer kan hitta på tillsammans beroende på preferenser. Har folk ingen fantasi? Om man ska använda enbart kuken när man har sex så blir sexlivet ganska tråkigt efter ett tag, folk som inte kan föreställa sig vad tjejer gör när de har lesbiskt sex, har antagligen inte haft några längre förhållanden.
Senast redigerad av mev 2011-02-11 kl. 21:58.
Citera
2011-02-11, 21:56
Medlem
flatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greatmalinco
Slåss med Ljussablar tror jag!

om det vore så väl...
Citera
2011-02-11, 21:57
Medlem
flatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mev
Oralsex, rimjobs, stimulering av g-punkten med fingrarna gärna i kombination med oralsex, strap-ons, 69'an, BDSM, gnida sig mot varandra, vibratorer, herregud det finns väl hur mycket som helst som tjejer kan hitta på tillsammans beroende på preferenser. Har folk ingen fantasi? Det finns ju faktiskt jävligt få saker som man kan använda en kuk till om man ska använda enbart den för att tillfredsställa en kvinna.

en kuk är en dildo som inte gör vad du vill och alltid hamnar i fel vinkel dessutom ställer den en jävla massa krav...
Citera
2011-02-11, 21:58
Medlem
mevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flatan
en kuk är en dildo som inte gör vad du vill och alltid hamnar i fel vinkel dessutom ställer den en jävla massa krav...

Det är dock ganska skön textur på den..
Citera
2011-02-11, 23:35
Medlem
pponmms avatar
Kuddkrig? Sedan så avrundar ni med att strypa varandra tills någon svimmar?

Snälla, berätta hur det är! Jag hadde varit lesbisk om jag var tjej Hur fränt som helst jue
Citera
2011-02-11, 23:40
Medlem
Kruzs avatar
Har inga fördomar mot lesbiska, tycker snarare att det är väldigt vackert att kolla på. Finns inte mycket som är vackrare än en kvinnas kropp.

Vad ni gör, ja jag är då rakt ingen tjej, och jag är inte porrskadad direkt heller...tror jag..
Men slickar, kysser, smeker, använder redskap mm .. Ja något i den stilen.
Citera
2011-02-11, 23:46
Medlem
zBr9s avatar
Uppenbarligen bajsar ni i koppar och äter sedan upp bajset medans ni filmar, och lägger ut på internet era sjuka jävla Svin
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in