Killar, vad är eran syn på flatsex? Vad tror ni vi gör, egentligen? Jag är jättenyfiken på era fördomar, haha xD
kanske delar med mig av något trevligt sen, haha ;D
Oralsex, rimjobs, stimulering av g-punkten med fingrarna gärna i kombination med oralsex, strap-ons, 69'an, BDSM, gnida sig mot varandra, vibratorer, herregud det finns väl hur mycket som helst som tjejer kan hitta på tillsammans beroende på preferenser. Har folk ingen fantasi? Om man ska använda enbart kuken när man har sex så blir sexlivet ganska tråkigt efter ett tag, folk som inte kan föreställa sig vad tjejer gör när de har lesbiskt sex, har antagligen inte haft några längre förhållanden.
Senast redigerad av mev 2011-02-11 kl. 21:58.
Oralsex, rimjobs, stimulering av g-punkten med fingrarna gärna i kombination med oralsex, strap-ons, 69'an, BDSM, gnida sig mot varandra, vibratorer, herregud det finns väl hur mycket som helst som tjejer kan hitta på tillsammans beroende på preferenser. Har folk ingen fantasi? Det finns ju faktiskt jävligt få saker som man kan använda en kuk till om man ska använda enbart den för att tillfredsställa en kvinna.
en kuk är en dildo som inte gör vad du vill och alltid hamnar i fel vinkel dessutom ställer den en jävla massa krav...
Har inga fördomar mot lesbiska, tycker snarare att det är väldigt vackert att kolla på. Finns inte mycket som är vackrare än en kvinnas kropp.
Vad ni gör, ja jag är då rakt ingen tjej, och jag är inte porrskadad direkt heller...tror jag..
Men slickar, kysser, smeker, använder redskap mm .. Ja något i den stilen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!