2011-02-11, 11:00
Medlem
laceys avatar
Hej alla tjejer!

Anledningen till att jag postar denna är för att jag själv har haft svårt att få orgasm, speciellt tillsammans med killar. Jag tycker även att det kan vara ganska tröttsamt att onanera med fingrarna då jag lätt blir trött i handen. När jag uppfann denna magiska onaniredskap ville jag del med mig till alla tjejer där ute då jag tycker att det är bland det bästa som finns!
Eftersom jag tycker orgasm är en så härlig upplevelse, och eftersom jag vet att många tjejer har svårt att få orgasm tillsammans med en kille eller själva, tänkte jag att det alltid kan vara bra att onanera ofta och därmed lära känna sin kropp bättre!

Jag har köpt dildos, vibratorer etc tidigare som förvisso är bra, men dem kan låta, batterit kan ta slut, det kan vara kostsamt, svår att "gömma" undan (om man vill gömma dem) etc.
Ett jättebra redskap som dem flesta av oss har hemma är munstycket på duschen, men då ska du skruva av munstycket så du bara har själva duschslangen!
http://net-vvs.se/images/Damixa-metall-duschslang-76652-t.jpg <-- som denna!

Du ska trycka slangen intill området runt eller på klitoris, ha på ganska varmt vatten, inte allt för hög tryck (känn efter) och sedan tycker jag personligen att bästa resultat kommer om man spänner kroppen väldigt hårt. Från det att det tog ca 15min för mig att komma, kan jag nu komma få under 3min! Mina bästa tips är alltså varmt vatten och att spänna kroppen hårt!

Jag tycker denna redskap är jättebra då man vill njuta ostört utan att tex ens partner vet om det!
Jag vill tillägga att denna onaniredskap passar mig väldigt bra, och även många av mina vänner, men alla är vi olika så känn efter själv.

Hoppas ni gillar det och ge mig feedback!
Citera
2011-02-11, 11:11
Medlem
grymmwallds avatar
hur gammal är du?
Citera
2011-02-11, 11:24
Medlem
laceys avatar
vad har min ålder med saken att göra?
Citera
2011-02-11, 11:26
Medlem
grymmwallds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacey
vad har min ålder med saken att göra?

Du pratar om problem med orgasm, är du 12 kan jag förstå det, är du 85 kan jag också förstå det. Liksom kan vara bra att veta för att tänka ut en lösning så du slipper knulla dusch slangen när du har kille?

Edit: Du kanske inte har kille men du skrev om att du inte fick orgasm med killar.
Citera
2011-02-11, 11:28
Medlem
Duschslangen utan munstycke alla gånger!
Citera
2011-02-11, 11:28
Medlem
Är hon tolv kan du förstå att hon skriver om sina orgasmproblem på flashback? Hahaha..
Citera
2011-02-11, 11:32
Medlem
laceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grymmwalld
Du pratar om problem med orgasm, är du 12 kan jag förstå det, är du 85 kan jag också förstå det. Liksom kan vara bra att veta för att tänka ut en lösning så du slipper knulla dusch slangen när du har kille?

Edit: Du kanske inte har kille men du skrev om att du inte fick orgasm med killar.

Haha jag pratar om tidigare problem som jag haft. Att onanera kommer jag göra fram tills graven, vilka redskap man använder är inte relaterat till ålder/mognad etc.

Varför runkar vissa killar till porrfilm, "plastfittor" etc fast dem har tjeje, för att det är skönt självklart, ibland behöver man space.. att "knulla" en duschslang är väldigt skönt kära du
Citera
2011-02-11, 11:34
Medlem
grymmwallds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacey
Haha jag pratar om tidigare problem som jag haft. Att onanera kommer jag göra fram tills graven, vilka redskap man använder är inte relaterat till ålder/mognad etc.

Varför runkar vissa killar till porrfilm, "plastfittor" etc fast dem har tjeje, för att det är skönt självklart, ibland behöver man space.. att "knulla" en duschslang är väldigt skönt kära du

okej, önska jag var tjej så jag kunde prova
Citera
2011-02-11, 12:10
Medlem
Haha, jeg bruker min elektriske tannbørste hvis jeg ikke har noe annet for hånden
Citera
2011-02-11, 13:42
Medlem
laceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soleirol
Haha, jeg bruker min elektriske tannbørste hvis jeg ikke har noe annet for hånden

haha kan nog funka! :P
Citera
2011-02-11, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soleirol
Borstar du tänderna med den sen ?
Citera
2011-02-11, 13:50
Medlem
Fista sig själv med en tub risgrynsgröt eller brödkaveln om hon är slapp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in