Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-26, 14:05
  #229
Medlem
Är den notoriske Behrang Miri besläktad med Miri Clan?
Citera
2012-10-07, 16:40
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiramor
Är den notoriske Behrang Miri besläktad med Miri Clan?

Hahah nej, de är inte ens från samma land.

Finns det någon i Sverige som känner/kontakt Mahmoud al zein? Vilken stad då?
Citera
2012-10-27, 20:41
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sboxx
Hahah nej, de är inte ens från samma land.

Finns det någon i Sverige som känner/kontakt Mahmoud al zein? Vilken stad då?

ja i malmö
Citera
2012-10-28, 00:13
  #232
Medlem
Haha de tror jag inte på. Det är bara idiotiska blattar i tråden som försöker leka mangas.
Säg vem som känner honom då. Ni har skämt ut er. Ingen av er kommer bli någon Mahmud al zein.
Kanske en raffa istället
Citera
2013-01-23, 08:22
  #233
Medlem
Du säger "som ni vet har invandrare respekt för äldre,familj osv"
Min kommentar på det blir då..Är du helt verklighetsfrånvänd?

Bra att du tar avstånd från kriminella parasiter fö.
Citera
2013-01-27, 13:12
  #234
Medlem
Du läste du igenom inlägget jag posta? Postar det längre ner så folk fattar vad vi snackar om. Det jag säger är att dessa personer har så hög heder inom sin familj. Därför kan det bli stora problem när det sätts på spel.
Man kan säga att hög heder är ett måste hos dom. Och om denna störs så måste de fixa det på ett bra sätt.
Och jo. Invandrare har mycket stor respekt inom familjen. Det är något som man växt upp med och lärt sig.
Citera
2013-01-27, 17:17
  #235
Avstängd
Zerorexs avatar
Bara jag som är jävligt trött på alla trådar om arabfamiljer som ska vara värsta grejen fast det antagligen bara är ett vanligt jävla arab namn som svenska svensson?... för helvete.
Citera
2013-01-28, 19:46
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zerorex
Bara jag som är jävligt trött på alla trådar om arabfamiljer som ska vara värsta grejen fast det antagligen bara är ett vanligt jävla arab namn som svenska svensson?... för helvete.
nd om dem bara vl


precis håller med daj denna familj är ingenting i sverige dem kan hålla sig i tyskland i sverige har dem inget komma med här är albaner och Hells angels som styr. Ha hade fåt bort denna familj i sverige på en sekund om dem bara vill
Citera
2013-01-28, 21:39
  #237
Medlem
samtidsspeglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiramor
Är den notoriske Behrang Miri besläktad med Miri Clan?

Behrang är väl perser. Perser hatar araber och kurder, och kriminalitet sysslar dom sällan med. Förutom brott mot mänskligheten då

Varför kommer du med sådana frågor utan någon som helst substans?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback