Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-09, 00:18
  #1
Medlem
Essels avatar
Jag undrar om det skulle vara möjligt att byta stämskruvar själv? eller det är klart det går att göra jag undrar mer om det är svårt om man aldrig gjort det förut? vad bör man tänka på etc? sen av nyfikenhet undrar jag om det skulle vara svårt att byta mickar själv?
Citera
2011-02-09, 00:22
  #2
Medlem
Skruva bort allting försiktigt och notera hur det är fastskruvat/kopplat, sen sätter du på dom nya stämmskruvarna/mickarna på samma sätt. Enkelt.
Citera
2011-02-09, 01:06
  #3
Medlem
Essels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepOnRockinn
Skruva bort allting försiktigt och notera hur det är fastskruvat/kopplat, sen sätter du på dom nya stämmskruvarna/mickarna på samma sätt. Enkelt.
sweet tack hade en liten aning att det inte skulle vara allt för svårt men ville höra från någon annan att det är lungt så jag inte skruvar sönder någonting lite nojjigt att sitt och skruva på guran utan att veta vad man gör
Citera
2011-02-09, 02:59
  #4
Medlem
love-muffins avatar
Tänk på att du måste ha en lödkolv om du ska byta mickar, annars så blir det inte mycket liv i guran


//L-M
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback