Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-10, 10:38
  #2029
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
http://www.youtube.com/watch?v=HlarOMLD59A
Francis är kungen!
Citera
2012-07-10, 14:03
  #2030
Medlem
KloBengans avatar
Är det bara jag som saknar ramsay? Träna ett pass om dagen, full på risbrännvin som han plockat upp på sin senaste resa i thailand. Om han misslyckas med sina mål så bestraffar han sig själv genom att sluta träna helt och späka sig mer. Med en diet av oboy och allt annat bulkigt gjorde han sina härliga 120kgs-bänkar med typ 10 reps, och sina "ramsay special" med lika gott humör.

Tränade trots feber & smärta. Vilken krigare. Han försökte ju sig på fightingkarriären i thailand ett tag, tränaren insåg direkt allvaret när han mötte ramsays blick. Allt det där. Vad tror ni hände med honom?

Tjena sopis, gött att du börjar träna igen. Det är ganska bra för kroppen och sinnet. Vad bänkar du i dagsläget? Du är väl inte svagare än en gammal kökskrabba med fler defekter på kroppen än år på jorden?
Citera
2012-07-10, 16:22
  #2031
Medlem
Cerwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Är det bara jag som saknar ramsay? Träna ett pass om dagen, full på risbrännvin som han plockat upp på sin senaste resa i thailand. Om han misslyckas med sina mål så bestraffar han sig själv genom att sluta träna helt och späka sig mer. Med en diet av oboy och allt annat bulkigt gjorde han sina härliga 120kgs-bänkar med typ 10 reps, och sina "ramsay special" med lika gott humör.

Tränade trots feber & smärta. Vilken krigare. Han försökte ju sig på fightingkarriären i thailand ett tag, tränaren insåg direkt allvaret när han mötte ramsays blick. Allt det där. Vad tror ni hände med honom?

Tjena sopis, gött att du börjar träna igen. Det är ganska bra för kroppen och sinnet. Vad bänkar du i dagsläget? Du är väl inte svagare än en gammal kökskrabba med fler defekter på kroppen än år på jorden?


Det är klart man saknar ramsay, drömmer om honom varje natt.

Vad är moffe jämfört med ramsay?
Citera
2012-07-10, 22:38
  #2032
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Är det bara jag som saknar ramsay? Träna ett pass om dagen, full på risbrännvin som han plockat upp på sin senaste resa i thailand. Om han misslyckas med sina mål så bestraffar han sig själv genom att sluta träna helt och späka sig mer. Med en diet av oboy och allt annat bulkigt gjorde han sina härliga 120kgs-bänkar med typ 10 reps, och sina "ramsay special" med lika gott humör.

Tränade trots feber & smärta. Vilken krigare. Han försökte ju sig på fightingkarriären i thailand ett tag, tränaren insåg direkt allvaret när han mötte ramsays blick. Allt det där. Vad tror ni hände med honom?

Tjena sopis, gött att du börjar träna igen. Det är ganska bra för kroppen och sinnet. Vad bänkar du i dagsläget? Du är väl inte svagare än en gammal kökskrabba med fler defekter på kroppen än år på jorden?

Börjar redan ångra mitt beslut, var jobbigt att träna, ingen borde göra sånt.
Klarar väl 80 iaf men inte mkt mer, är rätt nedgången nu faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Cerwin
Det är klart man saknar ramsay, drömmer om honom varje natt.

Vad är moffe jämfört med ramsay?

Visste inte ens vem ramsay var, kollade en del på tuben men det var ju mest vanliga videos på han. Ville se nån dokumentär isåfall om hans obsession. Som vår hjälte Bruch.
Citera
2012-07-10, 22:39
  #2033
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Ben idag, 8 reps 3-5 set, olika maskiner. inte så många, var jobbigt som fan o hade ingen musik.
Citera
2012-07-10, 22:42
  #2034
Medlem
Kalksalpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Visste inte ens vem ramsay var, kollade en del på tuben men det var ju mest vanliga videos på han. Ville se nån dokumentär isåfall om hans obsession. Som vår hjälte Bruch.
Ingen dokumentär men en träningsskola https://www.flashback.org/t975467
Citera
2012-07-10, 22:45
  #2035
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalksalpeter
Ingen dokumentär men en träningsskola https://www.flashback.org/t975467
Im confused, pratar ni om trollet Ramsay? Jag trodde ni menade en bodybuilder Ramsay strachan.
Citera
2012-07-11, 03:09
  #2036
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerwin
Det är klart man saknar ramsay, drömmer om honom varje natt.

Vad är moffe jämfört med ramsay?

Fet word. Undrar om det var en av dom där bänkpassen till failure på 140kg som till slut tog kål på en t-sprits-drucken Ramsay en arla morgonstund? Antingen det eller så fann han lyckan i thailändska kvinnor och äggnudlar.

Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Börjar redan ångra mitt beslut, var jobbigt att träna, ingen borde göra sånt.
Klarar väl 80 iaf men inte mkt mer, är rätt nedgången nu faktiskt.


Visste inte ens vem ramsay var, kollade en del på tuben men det var ju mest vanliga videos på han. Ville se nån dokumentär isåfall om hans obsession. Som vår hjälte Bruch.

Du kommer inte ångra dig när du är fett biff!

Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Im confused, pratar ni om trollet Ramsay? Jag trodde ni menade en bodybuilder Ramsay strachan.

Gordon Ramsay?
Citera
2012-07-12, 07:11
  #2037
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Fet word. Undrar om det var en av dom där bänkpassen till failure på 140kg som till slut tog kål på en t-sprits-drucken Ramsay en arla morgonstund? Antingen det eller så fann han lyckan i thailändska kvinnor och äggnudlar.



Du kommer inte ångra dig när du är fett biff!



Gordon Ramsay?
Gordon borde styra världen, jag hade gjort vad han än sagt. Har sett i princip allt med han på tv, en del avsnitt kanske 50 talet gånger, brukade somna till hans kitchen nightmares <3
Citera
2012-07-12, 07:13
  #2038
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Gordon borde styra världen, jag hade gjort vad han än sagt. Har sett i princip allt med han på tv, en del avsnitt kanske 50 talet gånger, brukade somna till hans kitchen nightmares <3
Kan bara hålla med; Det finns ingen annan som Ramsey!!
Citera
2012-07-12, 07:13
  #2039
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
igår var det vilodag och när jag säger vilodag menar jag det, sov i princip hela dagen.

nu lagar jag pizza med skinka å bacon och skitmkt ost.

ska nog kolla nått avsnitt med gordon tror jag.

kört corvetten imorse från jobbet, den funkar rätt bra nu efter lite fix.

ska nog träna ikväll.
pizzan ringer, måste gå!
Citera
2012-07-12, 08:50
  #2040
Medlem
ballings avatar
Haha din jävla mytoman, du har ingen Corvette. Om du inte spelar Gran Turismo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback