Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-22, 23:08
  #1
Awaiting Email Confirmation
Jag letar efter samplingar på,typ,galna människor.
Bandet mitt håller på med en lite King Diamond inspirerad historia om ett sinnessjukhus.
Men nu är det lite illa,ty studion närmar sig med stormsteg,och jag har ingen sampling att skriva introt till! :mad:

Så om någon har något tips,länk,mongolid mormor på band eller liknanade så skulle det sitta fint som snus!
Citera
2004-08-22, 23:12
  #2
Medlem
consumercunts avatar
ta nåt från nån film, eller sampla lite från när dj rotti kör mellansnack i nån av hans cepevideos.
Citera
2004-08-22, 23:17
  #3
Awaiting Email Confirmation
Där sa Du nåt!
Kan man hitta det på DC månne?
Citera
2004-08-22, 23:21
  #4
Awaiting Email Confirmation
Eller,om Du kanske har tips från någon film?
Citera
2004-08-22, 23:32
  #5
Banned
Caine_Gothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsshole
Eller,om Du kanske har tips från någon film?
"Hellraiser 2", kanske? När Dr. Channard går ner i sin del av mentalsjukhuset....har för mig att det finns en del man skulle kunna använda där.
Citera
2004-08-22, 23:37
  #6
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
"Hellraiser 2", kanske? När Dr. Channard går ner i sin del av mentalsjukhuset....har för mig att det finns en del man skulle kunna använda där.

Söker för fullt på Google just nu efter dessa!
Citera
2004-08-23, 23:00
  #7
Awaiting Email Confirmation
Men inte fan finner den som säker.. :mad:
Citera
2004-08-24, 20:19
  #8
Medlem
cbwhores avatar
Spela in er själva.
Citera
2004-08-25, 15:05
  #9
Medlem
Neguss avatar
Kurosawas filmer innehåller finfina potentiella samplingar
Citera
2004-08-27, 01:05
  #10
Medlem
Passa dig bara för fan om du använder samplingar från kända filmer osv... Kan bli en kostsam historia. Har för mig att Jennifer Batten använde något Tarzan-joddel från en gammal film och fick pröjsa multum. Nu kanske det inte handlar om några större upplagor och risken är därmed minimal. Men den finns och det hela kan bli en histora som kan liknas vid en anti-lott!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback