• 1
  • 2
2011-02-06, 19:07
Medlem
DummaPuppans avatar
Tja, har ett litet problem med Flashback. Kanske inte ett "problem" utan mer en fråga. Som ni ser har jag gjort under 100 inlägg just nu. Men då jag loggade ut för en halvtimme sedan var det över hundra inlägg. Det är inte så att mods har har raderat några inlägg eller så. För jag har inte fått nån tillsägelse. Inläggen har inte raderats men det står bara att jag har mindre inlägg.

Andra som har liknande problem? Varför är det så?
Citera
2011-02-06, 19:09
Medlem
ojns avatar
Antingen har inlägg raderats eller så har en (eller flera) tråd(ar) du postat i flyttats till ett forum utan postcount.
Citera
2011-02-06, 19:10
Medlem
kissflickans avatar
du kan ha fått inlägg raderade för exvis OT, eller så har du skrivit i en tråd som sedan hamnat i papperskorgen. din postcount sjunker då med motsvarande antal inlägg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DummaPuppan
Tja, har ett litet problem med Flashback. Kanske inte ett "problem" utan mer en fråga. Som ni ser har jag gjort under 100 inlägg just nu. Men då jag loggade ut för en halvtimme sedan var det över hundra inlägg. Det är inte så att mods har har raderat några inlägg eller så. För jag har inte fått nån tillsägelse. Inläggen har inte raderats men det står bara att jag har mindre inlägg.

Andra som har liknande problem? Varför är det så?
Dom kan tas bort utan att du får tillsägelse.
Citera
Medlem
Är du säker på att dina inlägg inte bara har blivit raderade? Du behöver ju inte få en tillsägelse bara för att de har blivit raderade nämligen. Det kan ju vara så att du har skrivit i en tråd som var raderades eller vad som helst. Det låter ju konstigt att inlägg plötsligt skulle försvinna mystiskt.
Citera
2011-02-06, 19:11
Medlem
DummaPuppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Dom kan tas bort utan att du får tillsägelse.

Ja men jag minns vilka inlägg jag gjorde då och inga har raderats. Det är jag säker
Citera
2011-02-06, 19:12
Medlem
ojns avatar
Papperskorgad tråd i vilken du har flera inlägg: Varför är vissa tjejer så häst tokiga?
Citera
2011-02-06, 19:13
Medlem
DummaPuppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Papperskorgad tråd i vilken du har flera inlägg: Varför är vissa tjejer så häst tokiga?

Kan det vara orsaken
Citera
2011-02-06, 19:17
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
19 av dina inlägg är raderade och 37 är postade i trådar som slängts i papperskorgen. Det är bara en bråkdel av alla raderade trådar som resulterar i tillsägelser så det är därför det inte alltid märks när inlägg försvinner.
Citera
2011-02-06, 19:18
Medlem
DummaPuppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
19 av dina inlägg är raderade och 37 är postade i trådar som slängts i papperskorgen. Det är bara en bråkdel av alla raderade trådar som resulterar i tillsägelser så det är därför det inte alltid märks när inlägg försvinner.

Ja okej, då vet jag
Citera
2011-02-06, 19:28
Medlem
danneohs avatar
Hur vet man hur många inlägg man har fått raderade?
Citera
2011-02-06, 19:38
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Hur vet man hur många inlägg man har fått raderade?
Du kan testa PM:a en moderator, det finns ingen funktion som gör att användare kan se detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in