Tja, har ett litet problem med Flashback. Kanske inte ett "problem" utan mer en fråga. Som ni ser har jag gjort under 100 inlägg just nu. Men då jag loggade ut för en halvtimme sedan var det över hundra inlägg. Det är inte så att mods har har raderat några inlägg eller så. För jag har inte fått nån tillsägelse. Inläggen har inte raderats men det står bara att jag har mindre inlägg.
du kan ha fått inlägg raderade för exvis OT, eller så har du skrivit i en tråd som sedan hamnat i papperskorgen. din postcount sjunker då med motsvarande antal inlägg.
Tja, har ett litet problem med Flashback. Kanske inte ett "problem" utan mer en fråga. Som ni ser har jag gjort under 100 inlägg just nu. Men då jag loggade ut för en halvtimme sedan var det över hundra inlägg. Det är inte så att mods har har raderat några inlägg eller så. För jag har inte fått nån tillsägelse. Inläggen har inte raderats men det står bara att jag har mindre inlägg.
Är du säker på att dina inlägg inte bara har blivit raderade? Du behöver ju inte få en tillsägelse bara för att de har blivit raderade nämligen. Det kan ju vara så att du har skrivit i en tråd som var raderades eller vad som helst. Det låter ju konstigt att inlägg plötsligt skulle försvinna mystiskt.
19 av dina inlägg är raderade och 37 är postade i trådar som slängts i papperskorgen. Det är bara en bråkdel av alla raderade trådar som resulterar i tillsägelser så det är därför det inte alltid märks när inlägg försvinner.
19 av dina inlägg är raderade och 37 är postade i trådar som slängts i papperskorgen. Det är bara en bråkdel av alla raderade trådar som resulterar i tillsägelser så det är därför det inte alltid märks när inlägg försvinner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!