Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-09, 12:53
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Apropå "släppa kontrollen" skulle jag inte rekommendera en man att själv föreslå det hursomhelst. Många tjejer blir avtända av män som kan tänka sig att switcha och risken finns att tjejen aldrig kommer se honom som samma man igen efter det. Men självklart gäller inte detta alla tjejer, för alla är vi i slutändan individuellt olika.

Den förstnämnda tjejtypen är enligt min erfarenhet de som är lite mer åt synthare/fetischist/goth/nazist/borderlinehållet/hardcore BDSM-hållet, och det sistnämnda gäller främst emo/queer/hippietjejer.

Personligen är jag väldigt flexibel och äventyrlig och är tillräckligt stor som människa för att välkomna något sånt som du nämner.
Att våga släppa kontrollen (när man HAR kontroll alltså) är enligt mig ett tydligt tecken på styrka, så personligen skulle jag nog uppleva en man som ganska omanlig om han inte vågar låta 162 cm mjuk kvinna ta för sig. Jag skulle undra vad han är rädd för.

Just det där du skriver om att vara ”tillräckligt stor som människa” stämmer väl in på hur jag känner, jag skulle nog ha svårt att tända på någon jag ser som en liten människa.

Överhuvudtaget så tycker jag nog att det även i vanliga livet ofta tyder på osäkerhet hos personer om de alltid måste höras mest och bestämma allt, det tyder på att de är rädda för att tappa kontrollen. En självklar ledare tycker jag ofta är mer avslappnad och kan släppa fram andra, för den vet att den kan ta tillbaks kontrollen när den vill.
Citera
2017-12-14, 20:01
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -antisocialbitch-
Neej..jag har visserligen en fetisch, för bröstvårtor, men fotfetischist är jag inte.
Uppskattar väldigt mycket att få mina fötter ompysslade bara.
Har du långa nypiga naglar också?
Citera
2017-12-16, 05:35
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -antisocialbitch-
1. Han måste vara fotfetischist. En man som inte dyrkar mina fötter går tyvärr bort.

2. Han måste tåla att jag är hårdhänt med hans bröstvårtor. Gnällspikar går också bort.

3. Han måste ha koll på vad han har tungan och fingrarna till.

4. Han måste ha ett öppet sinne och vilja experimentera.

Sedan har jag ju en och annan preferens..som stor kuk och sådant..men man kan ju inte alltid få allt.


Grymt härligt med kvinnor som dig!
Jag älskar fötter och skor och att få bröstvårtor torterade och tungan är ju till för att slicka fitta och röv!
Jag var tillsammans med en kvinna för länge sedan som gillade att bita och nypa och slita i mina bröstvårtor, hon brukade nypa och slita hårt som fan medan hon satt på mitt ansikte och blev slickad, ju hårdare hon slet desto intensivare slickade jag och då slet hon ännu hårdare, sen med hennes stön på det som en extra upphetsande krydda och ibland avslutade hon med en rejäl fontän i min mun.

Edit: Oj jäklar, jag såg inte att tråden var från 2011..
Citera
2017-12-16, 05:40
  #28
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Det är väl mest samma egenskaper som "ni" önskar hos oss, fast tvärtom.

Jag tror kraven är rätt mycket högre på tjejer i det här fallet. Dt kräver fan mycket träning och inte minst obehag och jag tror inte många killar är benägna att offra något sådant, kanske för vi heller inte ber om det.

De flesta killar skulle aldrig ta ett finger i rumpan men förväntar sig att vi ska vidga svalget till fullo.

Personligen har jag nog ganska basickrav öht på min partner rent fysiskt. Jag kan faktiskt inte komma på ett ända fysiskt krav som jag inte kan ha överseende med om han kompenserar....

Det finns dock väldigt många sexuellt undergivna män, de gör gärna vad som helst, är min erfarenhet.

Mitt krav är att han inte ska vara undergiven.
Citera
2017-12-18, 08:17
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Den förstnämnda tjejtypen är enligt min erfarenhet de som är lite mer åt synthare/fetischist/goth/nazist/borderlinehållet/hardcore BDSM-hållet, och det sistnämnda gäller främst emo/queer/hippietjejer.
Vad menar du med förstnämnda och sistnämnda typerna? Du skriver inget om vad som särskiljer dem.
Citera
2017-12-19, 06:29
  #30
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Vad menar du med förstnämnda och sistnämnda typerna? Du skriver inget om vad som särskiljer dem.

Är inte säker på att jag förstår din fråga. Menar du måhända var det egentligen är för grundläggande distinktion mellan de två grupper jag nämnde? Bra fråga faktiskt eftersom jag pratar enbart utifrån empiri, men nu när jag tänker efter så är det nog hurpass dynamisk man är i sin personlighet och sexualitet. Gothare/synthare/nazister, iallafall inte de jag träffat och tänker på, är inte alls flexibla, trots att de är extremt öppensinnade inom det sex och den personliga stil de nu gillar. Emos är tvärtom väldigt flexibla och har en mindre hårt spikad identitet/sexualitet, och kan tänka sig att experimentera med nästan allt sålänge stämningen är positiv, även om det garanterat inte är något de egentligen gillar.

För mig personligen kan jag inte bli speciellt kåt om det inte är uppenbart att tjejen gör det hon gör för att hon själv gillar det. Möjligtvis med undantag från rapeplay. Så ett "tja, jag kan väl prova" känns inte tillräckligt övertygande för mig.
Citera
2018-01-02, 11:16
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Är det pga all kommersiell ap-porr som ap-honor tänder på alfahannar också?



Underförstått - för att män är mer kommersiella, alltså..?



Ja för McDonalds är ju så smakstarkt och extremt. Tacka vet jag diskvatten.


Att vi lever i ett patriarkat etc trots att vi inte är apor menar jag.
Citera
2018-01-04, 04:50
  #32
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouforever
Att vi lever i ett patriarkat etc trots att vi inte är apor menar jag.

Så att aphonor tänder på dominans beror på hormoner, men att människor tänder på dominans beror på porrindustrin?
Citera
2018-01-05, 17:36
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Så att aphonor tänder på dominans beror på hormoner, men att människor tänder på dominans beror på porrindustrin?
Tror du mänsklig sexualitet är väldigt lik apors?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback