Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-04, 20:50
  #1
Medlem
-defekt-s avatar
http://www.bt.se/nyheter/boras/ungdo...ty(2269779).gm

Fem killar och en tjej berusade beväpnade med yxa, smackar rutor på Kungsgatan!
Någon som har koll på vad det är för tokar som förfestar på detta sätt! händelsen ägde rum runt 17tiden.
Citera
2011-02-04, 23:34
  #2
Medlem
Det skulle ja också bra gärna vilja veta! Viktigt och känna till vilka som går runt och viftar med yxa mitt i stan, bara en tidsfråga innan något annan än fönster rutor får smaka på den!

Synd att bilden är så suddig, tjejen har dock valt fel typ av umgänge den saken är klar
Citera
2011-02-04, 23:44
  #3
Medlem
Ichimarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av event4life
Det skulle ja också bra gärna vilja veta! Viktigt och känna till vilka som går runt och viftar med yxa mitt i stan, bara en tidsfråga innan något annan än fönster rutor får smaka på den!

Synd att bilden är så suddig, tjejen har dock valt fel typ av umgänge den saken är klar
Vad vet du om att det inte är tjejen som triggat igång 5 lite osäkra killar att gå på stan och slå sönder fönster med en yxa så kanske de skulle få gang-banga henne efteråt

Just sayin' ..
Citera
2011-02-05, 23:00
  #4
Medlem
mohamedsvenssons avatar
Är inne på samma spår som Ichimaru, garanterat tjejen som har eggat upp grabbarna och lovat gangbang
Citera
2011-02-06, 13:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -defekt-
http://www.bt.se/nyheter/boras/ungdo...ty(2269779).gm

Fem killar och en tjej berusade beväpnade med yxa, smackar rutor på Kungsgatan!
Någon som har koll på vad det är för tokar som förfestar på detta sätt! händelsen ägde rum runt 17tiden.

Jobbigt att veta att skitungar går omkring med yxa en lördagseftermiddag nere i stan. Speciellt när man är medveten om att att man gick in på hemmakväll runt 300m därifrån vid ungefär samma tid.

Det enda som skrämmer mig mer är inbrottsligan på Norrmalm, där min farmor bor. Våldet är mer påtagligt nowadays än vad det var när jag var yngre. Vad fan händer med landet egentligen!?
Citera
2011-02-06, 13:46
  #6
Medlem
Gäng i borås drar fram? Är man ett gäng för att man flippar ur och slår sönder fönster? Pajasar, ingenting annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback