Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-04, 16:04
  #1
Medlem
jonathanstranges avatar
Alltså, det här kommer bli jordens luddigaste fråga, men jag behöver fan hjälp.

Det är så att jag har sett en annons för någon inredningsbutik, och med i annonsen finns en grön glasvas. Nu ska jag flytta till nytt boende och har insett att jag MÅSTE ha den här vasen. Problemet är att jag inte alls kommer ihåg vilken butik som gjorde reklamen, och har ingen aning om vem som designat den eller vad modellen heter.

Den var alltså i grönt glas. Långsmal, och lite bredare upptill än nedtill. Glaset var tunnt "räfflat" eller hur man ska säga, så att vasen såg randig ut (på längden).
Har för mig att den kostade under 1000 spänn, och den KAN ha varit från Nordiska galleriet, men jag är inte säker. Den finns heller inte på deras hemsida, men den verkar å andra sidan inte innehålla hela deras sortiment.

Är det NÅGON som har en aning om vilken vas jag pratar om? Kanske nån som sett annonsen? Vore sjukt tacksam isf, annars får jag ta en löprunda runt stans butiker och leta.
Citera
2011-02-20, 18:18
  #2
Medlem
Eyjas avatar
Kan det vara denna??
http://www.svenskttenn.se/sv-se/prod...s-glas-36.aspx
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback