2011-02-24, 13:42
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuvademakaroner
När jag möter en fiende och blir kraftigt beskjuten vill jag inte att den vanliga fps tanken ska vara att den som siktar bäst vinner osv, vill kunna krypa ner bakom nått skydd tänka igenom situationen snabbt få den här sköna snabba panikkänslan och kanske komma på en lösning som ibland fungerar och ibland inte. Hoppas att dom gör vapen mer svårhanterligare såsom högre rekyl svajigare sikte beroende på om man sprungit osv.

Förövrigt så verkar det förjävla grymt och kan inte bärga mig !
Du lär bli besviken. Spela Red Orchestra eller Arma 2 istället.

För övrigt är stuvade makaroner jävligt gott!
Citera
2011-02-24, 14:07
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Nej en uppgraderad version som tydligen ska fungera skit bra för PC-spelande.

Kanske du kan jag vet inte, är väll olika från dator till dator, jag kan maxa BC2 på min bärbara med intel core duo 2.0 GhZ och ATI HD Radeon 4650. Men jag lär ju i alla fall behöva uppgradera, i vilket fall ska jag göra det.
Något säger mig att du inte har en jävla aning om vad du pratar om. "En uppgraderad version som ska fungera skit bra(notera särskrivning) för PC-spelande". Say what?

Och ALDRIG I HELVETE att du maxar BC2 varken med den processorn eller det grafikkortet.
Citera
2011-02-24, 14:32
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Något säger mig att du inte har en jävla aning om vad du pratar om. "En uppgraderad version som ska fungera skit bra(notera särskrivning) för PC-spelande". Say what?

Och ALDRIG I HELVETE att du maxar BC2 varken med den processorn eller det grafikkortet.

Förlåt för särskrivning... Så du menar att den inte kommer fungera skitbra (notera rättstavat) på PC? För såhär har jag fattat det:

Första Bad company var ett test av motorn,
Bad company 2 var ett test för att se om den fungerade bra på PC.
Nu kommer återigen en uppdaterad version som kommer fungera ännu bättre på PC än den i Bad company 2 gjorde. Bland annat kommer det att finnas stöd för 64 spelare, vilket det inte kommer att finnas på Konsol. Därför uttryckte jag mig som jag gjorde. Att denna Motorn kommer att fungera skitbra på PC.

Tyvärr kan jag inte frapsa medans jag spelar för då laggar det och dom få gångerna det laggar när jag spelar är om t.ex en tank skjuter precis bredvid mig och hela skärmen fylls av rök och jord.

Bildbevis.
http://img4.imageshack.us/img4/3891/...0224142420.jpg (Jag vet att det inte är mycket till bevis)
Citera
2011-02-24, 14:44
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
F
Tyvärr kan jag inte frapsa medans jag spelar för då laggar det och dom få gångerna det laggar när jag spelar är om t.ex en tank skjuter precis bredvid mig och hela skärmen fylls av rök och jord.

Bildbevis.
http://img4.imageshack.us/img4/3891/...0224142420.jpg (Jag vet att det inte är mycket till bevis)

1. Du har inte alla inställningar på max.
2. Du postar en bild på menyn.
3. Erkänn att du snackade skit.
Citera
2011-02-24, 14:47
Bannlyst
köpte 2an idag får se om det är något att ha
Citera
2011-02-24, 15:10
Bannlyst
Citat:
Förlåt för särskrivning... Så du menar att den inte kommer fungera skitbra (notera rättstavat) på PC? För såhär har jag fattat det:

Nu kommer återigen en uppdaterad version som kommer fungera ännu bättre på PC än den i Bad company 2 gjorde. Bland annat kommer det att finnas stöd för 64 spelare, vilket det inte kommer att finnas på Konsol. Därför uttryckte jag mig som jag gjorde. Att denna Motorn kommer att fungera skitbra på PC.

Bildbevis.

Du kanske borde efterlämna dig en käll länk angående att dom bestämt sig för att inte satsa på 64 players på konsol...

För oss intresserade som vill veta så mycket som möjligt du vet...

Såvidare inte du helt enkelt inte vet vad du pratar om, men då borde du inte skrivit så överhuvudtaget om det nu bara va en "gissning".
Senast redigerad av salsaman 2011-02-24 kl. 15:15.
Citera
2011-02-24, 15:28
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille

1. Du har inte alla inställningar på max.
2. Du postar en bild på menyn.
3. Erkänn att du snackade skit.

1. Det har jag väll? bara shadows som är på Medium?
2. Ja, vilket jag också skrev att det inte var mycket till bevis men jag har inget annat sätt att visa det på.
3. Nej, det gör jag verkligen inte. Varför ljuga om något sådant?

Citat:
Ursprungligen postat av salsaman
Du kanske borde efterlämna dig en käll länk angående att dom bestämt sig för att inte satsa på 64 players på konsol...

För oss intresserade som vill veta så mycket som möjligt du vet...

Såvidare inte du helt enkelt inte vet vad du pratar om, men då borde du inte skrivit så överhuvudtaget om det nu bara va en "gissning".

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20...rsionen-av-bf3

Citera
2011-02-24, 15:55
Bannlyst
Citat:

Bildbevis.

Du har inte max i Shadows, Anti Aliasing, Anistrophic Filter.
Du har inte på V Sync och Hbao.

Sedan skulle det vara intressant att veta din FPS när du spelar också.
Citera
2011-02-24, 16:42
Medlem
Citat:
1. Det har jag väll? bara shadows som är på Medium?
2. Ja, vilket jag också skrev att det inte var mycket till bevis men jag har inget annat sätt att visa det på.
3. Nej, det gör jag verkligen inte. Varför ljuga om något sådant?

Är du sjuk i huvudet eller bara mytoman? Klart som fan en dator från 2003 kan _MAXXA_ Battlefield, dock med 1 fps. Det du påstår kunna göra är omöjligt.

din Upplösning är inte HD. Jag skulle också maxxa i 800x600.

http://www.youtube.com/watch?v=zl0rTG79b5U

Den där killen har 2 st kort som kostar 4500kr styck, ditt kort kostar 719kr.
han har spelbar fps vilket ska ligga över 60.

så ta din Lobotomerade hjärna och dra till fragbite din lilla myttare
Senast redigerad av linkzOr 2011-02-24 kl. 16:44.
Citera
2011-02-24, 17:35
Medlem
BocadilloLocos avatar
Hoppas på grönare miljöer än vad de senaste fps-titlarna haft. BF2 hade bra skogsmiljöer men de får gärna vara ännu mer grönskande eller snötäckta kanske? De får inte bli som noggerdjungeln i bc2 dock. Den är så jävla ful.

Jag börjar fundera på att införskaffa en ny dator snart. När tycker ni man ska köpa för att hålla sig fräsch till release? Och vilken prisklass för att prestera bäst?
Citera
2011-02-24, 17:42
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BocadilloLoco
Jag börjar fundera på att införskaffa en ny dator snart. När tycker ni man ska köpa för att hålla sig fräsch till release? Och vilken prisklass för att prestera bäst?

-En dag innan release
-42000 spänn
Citera
2011-02-24, 17:57
Medlem
BocadilloLocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
-En dag innan release
-42000 spänn

De var väl lite väl att ta i?
Citera