Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-02-23, 20:07
  #25
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Första gången jag testade oxycontin... ojoj. Visste inte riktigt vad det var, förutom att det var ett morfinliknande preparat. Det tyngsta jag hade testat var då subutex.. Min nu avlidne vän kokade en 80 mg's Oxycontin som jag hade fått utav en annan vän, och när allt var klart så filtrerade han lösningen och gjorde iordning allt. Hade då aldrig provat att injicera tidigare, sa det också till honom. Men han tyckte att det var slöseri med godsaker om jag skulle svälja eller snorta tabletten. Tänkte väl att han har väl rätt, och när allt var klart så.. fyfan. Ramlade av toalettstolen och låg på toagolvet och drägglade. Där låg jag i 3 timmar innan en annan vän väckte mig för att vi skulle iväg och uträtta några ärenden. Körde inte speciellt bra den kvällen.. Slutade i en stor reklampelare med min polares morfars två månader gamla mercedes.

Ingen skadades, förutom han som satte fixen åt mig. Han avled samma kväll. Blandade sitt norska metadon med massa iktorivil..

Kanske inte var direkt vad du frågade om, men jag läste bara topic
Nåväl, tänkte precis slå i mig 120 mg oxycontin sååå... fridens på er
2011-04-13, 14:49
  #26
Avstängd
Bannadkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maldoror
Men ingen hände, synade mina pupiller som förblev oförändrade. Jag kan garantera att det var original-tabletter. Mina förhoppningar grusades rejält kan tilläggas. Oxy ska ju vara the real shit.


Det är ju jääääävligt skumt då det finns en anledning till att Oxy kallas "Hillbilly Heroin", pga att det är så jävla likt heroin i effekten.

Jag kommer ihåg när jag tog oxy första gången, var 18år och en polare hade styrt typ 3st 25mg'are och vi skulle iväg och släppa lite röka åt en kille, så jag krossade typ 50mg och vi snortade hälften var på ett cdfodral i bilen, hade ingen aning om vad oxy var eller hur effekten skulle bli!

Hade tagit mkt opiater men aldrig varit intresserad, bara köpt tram och sånt när man sprang på någon som hade.

Så vi snortade iaf och gled iväg med bilen, efter typ 15min var vi framme hos killen och gick in i hans lägga, hans brud var där också, fyfaaaan vad stekta jag och min polare var hahha, det rann svett från oss och vi var nog jäävligt sega.

Killen frågade skämtsamt om vi tagit horse haha, ganska bra gissning, men vi pallade inte ens stanna kvar där och hänga för vi kunde fan inte uppträda bland folk i det tillståndet, tyckte det var pinsamt!

Så vi körde fort som fan iväg ut till ett hamnområde, vi hade fett mkt röka med oss och hade redan varit och handlat käk, så vi drog igång en tung jävla cd, lutade bak sätena till max och började rulla spliffar på löpande band, fyfan vad nice vi hade det där i hamnen haha. =)


Sen så insåg jag hur bra man kan ha det på opiater och det har sen dess varit min favoritdrog, tyvärr blev det lite väl mycket favorit kan jag väl konstatera såhär ett gäng år senare...
2017-08-25, 18:59
  #27
Medlem
volvo 240s avatar
Jag blir aldrig det minsta tröt (läst att endel blir det)t utan bara hur pigg som helst. Tar då 40mg när jag ska flumma till det. Är även jättebra att ta om man ska rätta till dygnsrytmen.

Har inga problem att gå ner till den vanliga dosen på 10mg per dag heller så inget jag fastnat i. Ätit de ett år nu. Har ju så pass marginal på paketens intervall att man kan ta en flumsession per paket.

Iaf har en fråga, gör det nån skillnad om man krossar tabletterna innan man tar dom mot om man sväljer de hela?
2017-08-25, 19:01
  #28
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, använd (FB) FAQ: Oxikodon/Oxycontin & Oxynorm /låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback