Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-03, 13:36
  #1
Medlem
Frijss avatar
Köpte twinkiees från discshop.com för några månader sedan, och jag måste säga... Twinkiees var inte alls gott. Det smakade typ som sockerkaka med kräm. Inge speciellt. Om någon har tänkt att köpa det, gör det inte. Och förresten är det bara en myt att de kan hålla för evigt. De har mycket kort utgångsdatum, cirka 1 månads. Det är därför man måste boka på discshop.

Men skulle vilja prova andra hostess produkter, så som, snowballs, devil dogs och allt annat!
Citera
2011-02-03, 13:44
  #2
Medlem
Allt från USA är överskattat.
Citera
2011-02-03, 13:45
  #3
Medlem
Helvete! Jag som alltid trott Twinkies vad riktig god munchies
Citera
2011-02-03, 13:55
  #4
Medlem
Men usch, det såg inte ens det minsta gott ut.
Citera
2011-02-03, 16:52
  #5
Medlem
Bomastomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Allt från USA är överskattat.

Word!
Citera
2011-02-03, 16:58
  #6
Medlem
o.m.e.ns avatar
Hell no! Twinkies är awesome, och det gäller det mesta godiset från USA!
Citera
2011-02-03, 17:23
  #7
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.e.n
Hell no! Twinkies är awesome, och det gäller det mesta godiset från USA!

Hell no! Twinkies är faktiskt inte awesome at alls! They är quite övertaxed, to be ärlig. USA har en del tasty grejer, men a lot av det är helt klart overskattat, dessvärre. Deras chocolate, t.ex, är överlag inget att hänga från the Christmas tree.
Citera
2011-02-04, 09:50
  #8
Medlem
o.m.e.ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Hell no! Twinkies är faktiskt inte awesome at alls! They är quite övertaxed, to be ärlig. USA har en del tasty grejer, men a lot av det är helt klart overskattat, dessvärre. Deras chocolate, t.ex, är överlag inget att hänga från the Christmas tree.

Haha, du var rolig du! Men helt ärligt så är twinkies i min smak hur gott som helst. Andra godisfavoriter från USA är t ex skittles och allt från reese's. Men hersheys har jag inte mycket gott att säga om.
Citera
2011-02-04, 10:01
  #9
Medlem
Preserves avatar
Jag har sett Zombieland lite för många gånger, och vill fortfarande ha en twinkie, trots att TS kissade i mina cornflakes lite grann här
Citera
2011-02-04, 11:29
  #10
Medlem
Frijss avatar
Jag hade så höga förhoppningar när jag provade det, så att det smakade inte gott. Jag trodde att det skulle smaka mjuk kaka med krämig vanlij som skapar en fin smakresa, men långt ifrån blev det. Det smakade som kemikalisk torr mjuk kaka med en vit kräm som var ganska smaklös, allt smakade kemikaliskt, men vill du ha twinkiees, finns det recept av Todd Wilburgh (Tror han heter så) hur man kopierar en twinkiee, har hört att det är ett mycket bättre recept.

Hemma gjort är så mycket godare (eller från bageri)

Och Hershey's choklad är det äckligaste som finns, smakar barn spya. Seriöst.

Jag provade också mac and cheese på förpackning som jag har sett i filmerna... Det var HEMSKT! Osten smakade som pulvret på ost krokar, fast med mindre ost smak, och makaronerna var äckliga och små.
__________________
Senast redigerad av Frijs 2011-02-04 kl. 11:32.
Citera
2011-02-04, 12:46
  #11
Medlem
kimmelimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preserve
Jag har sett Zombieland lite för många gånger, och vill fortfarande ha en twinkie, trots att TS kissade i mina cornflakes lite grann här

Haha tänker i samma banor som dig där! Måste prova fast alla säger att dom inte är någon vidare, bara för att lixom...
Citera
2011-02-04, 14:14
  #12
Medlem
Fruktansvärt äckliga i mitt tycke. Minns en video på YouTube där det är en groteskt fet kille som bara mular i sig Twinkie efter Twinkie...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback