Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-03, 17:27
  #49
Medlem
swedishsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Det skulle vara intressant att veta var du hittar min upprördhet och aggressivitet? Jag eller någon annan seriös hittar den nämligen inte.

Att Kalle Svensson inte är "ikea-tjuven" eller att 1+1 blir 2 behövs knappast några argument för. Det omöjliga är omöjligt såväl i teorin som i praktiken.

Du skriver två dryga inlägg där du öppet sitter och hånar mig, inte inlägg mig tillställda märk väl. Du duckar dessutom från det svar jag gav dig på ditt första inlägg i tråden. Argumentera gärna sakligt för att jag är en idiot om du vill men gör det då rakryggat och ärligt istället för att hålla på med sånt där ynkligt beteende. Varför du inte är över hövan sugen på att gå i polemik med mig vet vi nog båda två.

Din slående retoriska briljans till trots känner jag kanske inte att jag fått riktigt det svar jag ville ha på spörsmålet om varför KS omöjligen kunde ha varit den efterfrågade, men jag kan leva med ovissheten tror jag.
Citera
2011-02-03, 17:32
  #50
Medlem
G.Y.R.O.Ss avatar
kan bekräfta de e alex pappas de handlar om...
Citera
2011-02-03, 17:35
  #51
Medlem
brianmolkos avatar
eh har Ikea självscanning nu eller vad då ?
Citera
2011-02-03, 17:36
  #52
Medlem
Sanserts avatar
Självskanning har funnits i flera år.
Citera
2011-02-03, 20:57
  #53
Medlem
FarbrorFranks avatar
Jag tror på Dulee, den typen har jag aldrig litat på i någon större utsträckning.
Citera
2011-02-03, 21:23
  #54
Medlem
G.Y.R.O.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Jag tror på Dulee, den typen har jag aldrig litat på i någon större utsträckning.

e du icke läs kunnig eller va e de för fel? ja skrev TVÅ INLÄGG UPP: "KAN BEKRÄFTA DE E ALEX PAPPAS" ...
Citera
2011-02-03, 21:25
  #55
Medlem
G.Y.R.O.Ss avatar
för övrigt e denna en känd knep i hem landet ...
Citera
2011-02-03, 21:41
  #56
Medlem
hmm, kan väl inte handla om så stora pengar iaf?
Citera
2011-02-03, 21:57
  #57
Medlem
Plt Comdrs avatar
Kan bekräfta att det är dulee.
Citera
2011-02-03, 22:01
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Y.R.O.S
e du icke läs kunnig eller va e de för fel? ja skrev TVÅ INLÄGG UPP: "KAN BEKRÄFTA DE E ALEX PAPPAS" ...

Älskar sport, älskar fotboll, men vem fan är Alex Pappas?
Citera
2011-02-03, 22:07
  #59
Medlem
G.Y.R.O.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kikko6
Älskar sport, älskar fotboll, men vem fan är Alex Pappas?

han som åkt fast för ikea bedrägeri å som tråden handlar om
Citera
2011-02-03, 22:39
  #60
Medlem
Nisrochs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Y.R.O.S
e du icke läs kunnig eller va e de för fel? ja skrev TVÅ INLÄGG UPP: "KAN BEKRÄFTA DE E ALEX PAPPAS" ...

Haha, precis. Jag skrev redan här att jag kunde bekräfta vem som hade dömts, samt mål nr. för den som vill gräva djupare. Är förvånad att tråden fortfarande är "vid liv".

Citat:
Ursprungligen postat av Lilltan
Går det att få tag på domen via nätet?

Den finns inscannad på diverse juridiska "nyhetssidor" (ofta betalsidor). Har du någon kompis som är jurist eller juriststudent, får du enkelt tag i domen. Jag har tyvärr ingen lust att lägga upp den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback