2011-02-08, 18:03
Bannlyst
Kurdoman är du nån slags talesman för familjerna?

Du känner ingen av familjerna personligt. du skriver massa saker som står på internet redan.

googlar sen lägger upp det här på FB, hur gammal är du egentligen?

En lite google sökning så hittar man det mesta du skrivit. Det gjorde jag! LoL patetiskt.

Att du sen målar upp hur tuffa och tunga dessa är för att du själv är arab eller kurd och känner "araber o Kuder" ska få nån slags bekräftelse, inte svårare än så.
Citera
2011-02-08, 18:22
Medlem
Bra desi, då är vi överens. Jag förstår att du pissar i brallan när du ser att kan utplåna dina favoritgäng. Som du sa "De är inte mäktiga" hahahahahhahaha, ne din mamma är mäktig bara.

Nej, jag är ingen talesman, men jag tycker de är intressanta. Jag känner inte familjerna. Men jag har vänner som känner några av dem.

Visst det mesta kanske står på google, men då vet vi ju sanningen.

Jag fattar inte varför alla tror att Dano acar är så tung. Han är ju en mes.

Och jag är kurd, de är araber, (De kallas libanesiska kurder pga de är statslösa).
Så det är bara ett intresse jag har, de kom till Tyskland för mindre än 30 år sedan och är mäktigast i ett helt land + väldigt mäktiga i flera andra länder.
Citera
2011-02-08, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurdoman
Bra desi, då är vi överens. Jag förstår att du pissar i brallan när du ser att kan utplåna dina favoritgäng. Som du sa "De är inte mäktiga" hahahahahhahaha, ne din mamma är mäktig bara.

Nej, jag är ingen talesman, men jag tycker de är intressanta. Jag känner inte familjerna. Men jag har vänner som känner några av dem.

Visst det mesta kanske står på google, men då vet vi ju sanningen.

Jag fattar inte varför alla tror att Dano acar är så tung. Han är ju en mes.

Och jag är kurd, de är araber, (De kallas libanesiska kurder pga de är statslösa).
Så det är bara ett intresse jag har, de kom till Tyskland för mindre än 30 år sedan och är mäktigast i ett helt land + väldigt mäktiga i flera andra länder.

Förstår vad du menar, dano samt alla gäng i princip har ju inget att säga till om mot tyska kurdiska klanerna, som har stort inflytande speciellt inom drogerna.

Kurdklanerna gör en vinst på ca 50miljoner Euro årligen enabart i Bremen, nästan halv miljard, fina pengar. Men Samtidigt verkar dom vara småparasiter som får och lever på massa bidrag av tyska staten tex: barnbidrag, bostadsbidrag, kurdiska tolkar, besök till fängelse med mer.

Ungefär som en zigenarfamilj i sverige fast mycket mer makt. Men nu verkar folk allmänhet fått nog av detta träskfamiljer som lever på bidrag och säljer droger, nationalistiksa partiet i tysklan får allt mer stöd.

Även poliser blir rädda för dessa familjer, dom vågar tydligen knappt säga till om en felparkering för då kommer det hot, samt andra familjer som har nått emot eller inte accepteras deras kultur blir bespottade och hotade till livet.
Citera
2011-02-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiriHespa
Förstår vad du menar, dano samt alla gäng i princip har ju inget att säga till om mot tyska kurdiska klanerna, som har stort inflytande speciellt inom drogerna.

Kurdklanerna gör en vinst på ca 50miljoner Euro årligen enabart i Bremen, nästan halv miljard, fina pengar. Men Samtidigt verkar dom vara småparasiter som får och lever på massa bidrag av tyska staten tex: barnbidrag, bostadsbidrag, kurdiska tolkar, besök till fängelse med mer.

Ungefär som en zigenarfamilj i sverige fast mycket mer makt. Men nu verkar folk allmänhet fått nog av detta träskfamiljer som lever på bidrag och säljer droger, nationalistiksa partiet i tysklan får allt mer stöd.

Även poliser blir rädda för dessa familjer, dom vågar tydligen knappt säga till om en felparkering för då kommer det hot, samt andra familjer som har nått emot eller inte accepteras deras kultur blir bespottade och hotade till livet.

Aa visst är det sjukt. Och då är det bara "miri" som styr bremen.
I Berlin regnar det pengar på dem + att de kör så sjuuuuka bilar där. Bl.a. Rolls Royce.

Det är såhär en maffia ska funka. Inte som og där folk skickar 2000kr till den farliga mannen med pistol.

Och visst är de största parasitjävlarna. Libanon vill inte ens ta tillbaks dem.
Citera
2011-02-09, 07:42
Medlem
http://books.google.se/books?id=-L8B...heroin&f=false

Iofs Turk-kurder vet inte hur relevant det är.. Anledningen till att vi känner till italienska maffian e ju för att Hollywood skildrart det så mycket. Men det e bara erkänna, Latinamerikaner har Kokain, mellanöstern folk heroin. Sen vette fan asså vad muppen tänker på när han tror man kan jämföra Hells Angels med dessa
Citera
2011-02-09, 09:51
Bannlyst
HA är ju desvärre otorligt uppmålat av svenska och nordiska gäng, där dom har lite mer fäste, men uöver norden är HA rent av bajspulver i jämnförlese mot dom ograniserade mafian. HA är ju beronde av dessa stora klaner dom har inte ett endast ord att säga mot om.

Det är faktiskt lite tragiskt hur stor "Wow faktor" HA har i sverige väldigt skumt, visar brara okunskap.
Citera
2011-02-10, 04:03
Medlem
Kurdoman, det är mycket du inte vet. Skippa google och hitta på något annat istället.

För det första "miri clan" är ca 2600 stycken i Bremen, inte hela Tyskland.

Mc Mongols tillhör miri, det stämmer. Men miris MC Mongols är inte ett MC gäng, de är några från miri clan som öppnat Mc Mongols pga att öka handeln med kriminella varor ( Ex. Kokain, då Mc Mongols är starka i Usa och i Mexico). De har alltså gått med Mc Mongols för att få bättre "affärer".

Angående konflikten med Hells Angels: En av presidenterna i miri clan slog upp Mc Mongols i Bremen för att konkurrera ut Hells Angels. Hells Angels president ville få in Mc Mongols i deras gäng. Han erbjöd de 250.000 ERUO. Miri clan tacka nej, och de slutade med att Miri clan blev dominerande i Bremen. Hells Angels har försvagats, men de finns kvar. Hur som helst så är vänner nu (Hittills). Så miris "fittor" är de väl egentligen.
Miri och Hells Angels tillsammans: http://www.youtube.com/watch?v=_JMoh__1024

////Mustafa B. had challenged the Hells Angels, the legendary bikers' club. Members of the Hells Angels have long been believed to play an important role in the city's underworld. In August, Mustafa B. and almost two dozen members of his clan had founded a local chapter of the Mongols, an international motorcycle club. It was the first time in Germany that members of a Muslim immigrant clan which is believed to be involved in organized crime have been active in this area.

The Bremen chapter of the Hells Angels is currently relatively weak. Although they were able to drive the rival Bandidos gang out of the city four years ago

The head of the Hells Angels in Hanover, Frank Hanebuth, is said to have offered the Mongols €250,000 to join him, at least according to the leader of the Mongols in Germany,
Texten uthämtad från Wikipedias MC Mongols Germanys källor.///

Tidigare slog Hells Angels ut Bandidos från staden. Men miriclan blev för svårt.

Men det är inte så lätt att gå emot dessa familjer. Hells Angels har runt 300 chapter i Tyskland och ca 3000 medlemmar( The police have counted 300 local chapters and a total of 3,000 members in Germany). Bara miri clan har 2600 familjemedlemmar i Bremen. (Familjemedlemmar = nästan bara personer från familjen Miri, eller bara).

Jag förstår inte ens varför ni nämner Denho "Dano" Acar? Det är ju klart att han inte kan mäta sig med dessa familjer. De arabiska klanerna kan döda Dano + Original Gangster på 5 minuter. Kanske 10 om de är mycket jobb i pizzerian.

Här har ni Tysklands gudfader: Mahmoud Al Zein http://en.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Al-Zein
Kallas för "The president of Berlin" Även "Der pate von Berlin" -Gudfadern.

Al Zein tillhör familjen "Al Zein", El Zein, Zein -samma familj. (En annan mäktig familj i släkten) Och det är nog den starkaste i hela Tyskland.

Och den här maffiabossen har Tyskland försökt utvisa så många gånger, men pga hans advokater så går det inte. Samma sak med fängelsestraff. Han får långa straff (Flera år) men pga advokaterna så får han bara några år.
Kalla sig advokat och skydda sådana personer äcklar mig. Men pengarna talar.

Och det spelar ingen roll om han utvisas. Klanerna styrs av de äldre, så bossar finns det gott om.

Och Kurdoman du beskriver familjerna som odödliga. Ni ska inte tro att om man bråkar med någon av dem så kommer halva Europa. Nej, de finns många lodisar i familjerna.
Men visst, om man får problem med någon som har släkt/kontakter till de organiserade grabbarna, ja då är det bäst att åka till Kina.

Familjerna kom tidigt 1980 från kriget i Libanon. De är inga kurder, turkar eller liknande.
Som det står i tråden härstammar de från fenicierna och de var kristna en gång i tiden.

Men de mesta familjerna finns i Europa, Libanon, och Turkiet. De är alltså statslösa. Därför får de namn som Turklibaneser, kurdiska libaneser, arabturkar osv. Men i kött och blod är det samma söta folk som libaneser, kalder, assyrier, maroniter... mm. Som de själv kallar sig "araber", är det bäst passande.

Runt 200.000 libaneser kom till Tyskland under kriget. Och en stor del av dessa tillhör dem.
Visst är det kul att de valde en del av de bästa?

Familjerna har normalt mellan 10-14 barn (1 familj), även upp till 19. Inte så konstigt att de är så stora.

Det finns mycket mer information men jag är för trött nu. Men nu har ni en grund.
Senast redigerad av sotro 2011-02-10 kl. 04:25.
Citera
2011-02-10, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dssaadsa
http://books.google.se/books?id=-L8B...heroin&f=false

Iofs Turk-kurder vet inte hur relevant det är.. Anledningen till att vi känner till italienska maffian e ju för att Hollywood skildrart det så mycket. Men det e bara erkänna, Latinamerikaner har Kokain, mellanöstern folk heroin. Sen vette fan asså vad muppen tänker på när han tror man kan jämföra Hells Angels med dessa

Du jämför de med riktiga kurdiska och turkiska gäng. Det är inte samma sak. Det närmsta är att de har kontakter till Turkiska maffian, då de har stora familjer i Turkiet.

Hehe, ja det är lite kul att de tar upp Hells Angels och Original Gangster. Hells Angels klarar inte av Mc Mongols och Original gangster ledare "Dano" bor i Turkiet.

Men om man vill veta sanningen så är dessa familjer de största jävla parasiterna som man kan importera. Hoppas verkligen militären går in och mördar dessa kriminella klaner.

Men vi ska inte dra alla över en kam. Det finns många bra av dem.
Bara en liten procent av dem är kriminella. Men den procenten blir så jävla stor när familjerna är så stora.
Citera
2011-02-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sotro
Kurdoman, det är mycket du inte vet. Skippa google och hitta på något annat istället.

För det första "miri clan" är ca 2600 stycken i Bremen, inte hela Tyskland.

Mc Mongols tillhör miri, det stämmer. Men miris MC Mongols är inte ett MC gäng, de är några från miri clan som öppnat Mc Mongols pga att öka handeln med kriminella varor ( Ex. Kokain, då Mc Mongols är starka i Usa och i Mexico). De har alltså gått med Mc Mongols för att få bättre "affärer".

Angående konflikten med Hells Angels: En av presidenterna i miri clan slog upp Mc Mongols i Bremen för att konkurrera ut Hells Angels. Hells Angels president ville få in Mc Mongols i deras gäng. Han erbjöd de 250.000 ERUO. Miri clan tacka nej, och de slutade med att Miri clan blev dominerande i Bremen. Hells Angels har försvagats, men de finns kvar. Hur som helst så är vänner nu (Hittills). Så miris "fittor" är de väl egentligen.
Miri och Hells Angels tillsammans: http://www.youtube.com/watch?v=_JMoh__1024

////Mustafa B. had challenged the Hells Angels, the legendary bikers' club. Members of the Hells Angels have long been believed to play an important role in the city's underworld. In August, Mustafa B. and almost two dozen members of his clan had founded a local chapter of the Mongols, an international motorcycle club. It was the first time in Germany that members of a Muslim immigrant clan which is believed to be involved in organized crime have been active in this area.

The Bremen chapter of the Hells Angels is currently relatively weak. Although they were able to drive the rival Bandidos gang out of the city four years ago

The head of the Hells Angels in Hanover, Frank Hanebuth, is said to have offered the Mongols €250,000 to join him, at least according to the leader of the Mongols in Germany,
Texten uthämtad från Wikipedias MC Mongols Germanys källor.///

Tidigare slog Hells Angels ut Bandidos från staden. Men miriclan blev för svårt.

Men det är inte så lätt att gå emot dessa familjer. Hells Angels har runt 300 chapter i Tyskland och ca 3000 medlemmar( The police have counted 300 local chapters and a total of 3,000 members in Germany). Bara miri clan har 2600 familjemedlemmar i Bremen. (Familjemedlemmar = nästan bara personer från familjen Miri, eller bara).

Jag förstår inte ens varför ni nämner Denho "Dano" Acar? Det är ju klart att han inte kan mäta sig med dessa familjer. De arabiska klanerna kan döda Dano + Original Gangster på 5 minuter. Kanske 10 om de är mycket jobb i pizzerian.

Här har ni Tysklands gudfader: Mahmoud Al Zein http://en.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Al-Zein
Kallas för "The president of Berlin" Även "Der pate von Berlin" -Gudfadern.

Al Zein tillhör familjen "Al Zein", El Zein, Zein -samma familj. (En annan mäktig familj i släkten) Och det är nog den starkaste i hela Tyskland.

Och den här maffiabossen har Tyskland försökt utvisa så många gånger, men pga hans advokater så går det inte. Samma sak med fängelsestraff. Han får långa straff (Flera år) men pga advokaterna så får han bara några år.
Kalla sig advokat och skydda sådana personer äcklar mig. Men pengarna talar.

Och det spelar ingen roll om han utvisas. Klanerna styrs av de äldre, så bossar finns det gott om.

Och Kurdoman du beskriver familjerna som odödliga. Ni ska inte tro att om man bråkar med någon av dem så kommer halva Europa. Nej, de finns många lodisar i familjerna.
Men visst, om man får problem med någon som har släkt/kontakter till de organiserade grabbarna, ja då är det bäst att åka till Kina.

Familjerna kom tidigt 1980 från kriget i Libanon. De är inga kurder, turkar eller liknande.
Som det står i tråden härstammar de från fenicierna och de var kristna en gång i tiden.

Men de mesta familjerna finns i Europa, Libanon, och Turkiet. De är alltså statslösa. Därför får de namn som Turklibaneser, kurdiska libaneser, arabturkar osv. Men i kött och blod är det samma söta folk som libaneser, kalder, assyrier, maroniter... mm. Som de själv kallar sig "araber", är det bäst passande.

Runt 200.000 libaneser kom till Tyskland under kriget. Och en stor del av dessa tillhör dem.
Visst är det kul att de valde en del av de bästa?

Familjerna har normalt mellan 10-14 barn (1 familj), även upp till 19. Inte så konstigt att de är så stora.

Det finns mycket mer information men jag är för trött nu. Men nu har ni en grund.

Tack för ditt inlägg! Det gav oss lite mer info.
Jag skriver om det jag vet. Så även fast du rätta mig så hade jag mycket rätt.

Detta med att Hells Angels kör ut Bandidos och sedan att Miri kör ut Hells Angels var något nytt.
Men jag visste det på ett ungefär.

Sen behöver du inte säga till mig vad jag ska skriva. Jag skiter i dig och familjerna.
Citera
2011-02-12, 15:28
Medlem
vattholma-2s avatar
Jag tror inte att en familj klampat in i Tyskland och tagit över en hel stad som Bremen, Tyskland har haft mer seriös organiserad brottslighet mycket längre än vad den funnits i Norden. Att kontrollera en hel gata i Berlin är inte heller så svårt, stora delar av Berlin är s k no-go för alla som inte bor där. Det beror på att gatorna är full av socialfall och allmän missär. Ingen vill gå på gatorna av den enkla anledningen att de inte har något att göra på dem. Det finns inget av värde, inga affärer att besöka, inga restauranger som kan laga mat du vill äta osv. Jag har själv besökt Berlin ett par gånger och åkt genom dessa områden i bil, det är inte direkt ett område där du känner för att stanna upp och plåta lite semesterbilder att visa upp för vänner och bekanta när du kommer hem direkt.

Med jämna mellanrum ploppar det upp ligor och familjer som skall styra allt i hela Europa och liknande tramsf för ett par år sedan var det Albanerna för att ge ett exempel. Det kommer nya med några års mellanrum och när man ser tillbaks förstår man att det mest var någon som blåste upp och förstorat en artikel i Aftonbladet eller wikipedia.
Citera
2011-02-12, 16:48
Bannlyst
Dom hade blivit uppkäkade i Stockholm den här familjen
Citera
2011-02-13, 11:55
Medlem
Varför copy pastar folk samma text om och om igen i tråden.. Sluta upp med det vi har sett den kassa översättningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in