Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-11-03, 08:57
  #13
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Jag har också detta "problem". Har provat subutex flertal gånger, flera olika sorter. Men aldrig fått ut något rus alls. Är det normalt, är vissa immuna?
Snortar du eller slår du?
Måste vara riktigt frustrerande att inte känna nåt.. Har faktiskt aldrig hört detta förr, Hmm går du på annat?

Mvh Indo
Citera
2018-11-03, 09:04
  #14
Medlem
Likadant för mig första gången jag snorta sub fick jag inget jävla rus alls. Plus att killen jag fick det av sa att jag skulle vara försiktig eftersom det är första gången och att jag inte behöver ta så mycket kommer ändå känna av men kände inte av ett skit.
Citera
2018-11-03, 10:20
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Snortar du eller slår du?
Måste vara riktigt frustrerande att inte känna nåt.. Har faktiskt aldrig hört detta förr, Hmm går du på annat?

Mvh Indo

Snortar, nej vid tillfället jag testade så gick jag inte på något. Min kompis blev dock vinglig som bara den.

Citat:
Ursprungligen postat av 69-69
Likadant för mig första gången jag snorta sub fick jag inget jävla rus alls. Plus att killen jag fick det av sa att jag skulle vara försiktig eftersom det är första gången och att jag inte behöver ta så mycket kommer ändå känna av men kände inte av ett skit.

Har ni provat igen efter det?
Citera
2018-11-03, 11:14
  #16
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Snortar, nej vid tillfället jag testade så gick jag inte på något. Min kompis blev dock vinglig som bara den.



Har ni provat igen efter det?
Jag blev helt drabbad första gången på sub.. slog på utav Ba helvette 🙏🏻 Därför tycker jag det är lite skumt att ni inte känner nåt 🤔

Mvh Indo
Citera
2018-11-03, 13:15
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag blev helt drabbad första gången på sub.. slog på utav Ba helvette 🙏🏻 Därför tycker jag det är lite skumt att ni inte känner nåt 🤔

Mvh Indo

Kanske ger det en till chans, men annat märke än de jag redan provat.

Eller är det så pass härligt att jag bör avstå?
Citera
2018-11-03, 13:38
  #18
Medlem
zrtxs avatar
Jag tror att även jag är immun mot subutex. Jag körde upp 24mg under en hel dag nasalt utan någon effekt, inte ens klåda och jag är säker på att det var äkta tabletter.
Citera
2018-11-03, 14:57
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Jag tror att även jag är immun mot subutex. Jag körde upp 24mg under en hel dag nasalt utan någon effekt, inte ens klåda och jag är säker på att det var äkta tabletter.

Fick klåda en gång, minns ej hur myckjet jag tog då. Men det är enda effekten. Skönt att vi är flera..
Citera
2018-11-03, 15:00
  #20
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Fick klåda en gång, minns ej hur myckjet jag tog då. Men det är enda effekten. Skönt att vi är flera..

Ja, alla opioder funkar perfekt för mig förutom just subutex vilket suger då det är så pass mycket billigare än metadon och oxy till exempel...
Citera
2018-11-05, 15:13
  #21
Medlem
W3STs avatar
Subutex tas upp så olika från person till person OCH beroende på om annan opiat har brukats dagen / dagarna innan, för mig så fungerar sub alltid bra, Brukar oftast ta en halva och sen vänta 2 dagar innan jag tar nästa halva och jag upplever ett skönt rus, blandar dock med holk och lite Ikto ibland.
Citera
2018-12-12, 02:35
  #22
Medlem
ruttenfimps avatar
Dom första gångerna så blev jag ordentligt drabbad men numera får jag ingen större effekt om jag inte blandar. Spelar ingen roll hur mycket jag tar.

Dricker jag på sub funkar det ok men får minnesluckor då.
Citera
2018-12-19, 16:25
  #23
Medlem
Om du har använt en del heroin eller metadon tidigare, är sin ganska meningslöst. Du blir frisk, men något rus får du inte
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback