Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 21:35
  #1729
Avstängd
Plaguetongues avatar
har spelat nästan 3000 timmar PoE och har lagt nästan 10k spänn på microtransactions och supporter packs, har fått min fall of oriath T-shirt t.o.m och spelet känns fortfarande lika roligt varje gång jag loggar in, vare sig jag lirar hc ladder med polarna eller sitter och slölevlar nån softcore gubbe
Citera
2017-07-11, 23:26
  #1730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
har spelat nästan 3000 timmar PoE och har lagt nästan 10k spänn på microtransactions och supporter packs, har fått min fall of oriath T-shirt t.o.m och spelet känns fortfarande lika roligt varje gång jag loggar in, vare sig jag lirar hc ladder med polarna eller sitter och slölevlar nån softcore gubbe

Önskar jag kände likadant. Jag är promoter av spelet då det är sjukt bra, men jag tröttnar jättelätt på det numer. Från beta och något år framåt spelade jag väldigt mycket, men har tappat allt. Ska dock ge mig på det igen när expanderingen släpps.
Citera
2017-07-14, 22:08
  #1731
Medlem
Nån som ska köra 2 week turmoil som startar om 50 min?

Jag kommer att köra en summoner, mål är 90+ på hc.
Citera
2017-07-17, 19:04
  #1732
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleePy1
Nån som ska köra 2 week turmoil som startar om 50 min?

Jag kommer att köra en summoner, mål är 90+ på hc.

Slölirar den sen idag (varit bortrest). Mest för att värma inför 3.0. Lottade ur som fan idag och hittade tabula rasa på the ledge (jag var lvl 7) det första märkvärdiga som hände. Velar mellan om jag ska köra 6L eller om jag ska kränga den nu och låta den sponsra en omgång bra eq när jag är lvl ~70. Den går för 10c.
Citera
2017-07-18, 11:21
  #1733
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Är det svårt att komma in i spelet?

Tänkte ladda hem det och har höga förhoppningar!

Har en hel del diablo 2 h i bagaget
Citera
2017-07-18, 12:33
  #1734
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Är det svårt att komma in i spelet?

Tänkte ladda hem det och har höga förhoppningar!

Har en hel del diablo 2 h i bagaget

Det är precis som diablo 2 men bättre på alla nivåer. Levelingsystemet är komplext så jag rekimmenderar starkt att du kopierar någon build beskriven på forumet. Annars kommer du mest sannolikt sluta upp med en brickad karaktär som är ospelbar.
Citera
2017-07-18, 14:32
  #1735
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Det är precis som diablo 2 men bättre på alla nivåer. Levelingsystemet är komplext så jag rekimmenderar starkt att du kopierar någon build beskriven på forumet. Annars kommer du mest sannolikt sluta upp med en brickad karaktär som är ospelbar.

Helvete så najs spelet är! Kom precis till act 2.

Jo jag märkte de hehe. Kör en Marauder med Ground slam som huvudattack.

Vad bör man samla på av alla typ shards / orb of transmution /silver coin etc
Citera
2017-07-18, 16:38
  #1736
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Helvete så najs spelet är! Kom precis till act 2.

Jo jag märkte de hehe. Kör en Marauder med Ground slam som huvudattack.

Vad bör man samla på av alla typ shards / orb of transmution /silver coin etc

Allting

Dra ett PM om du vill lira, jag kör hc turmoil och startade precis upp en ny char för jag insåg att jag råkat välja hc solo på förra och hatar att man inte kan tradea.
Citera
2017-07-20, 11:07
  #1737
Medlem
Opilus5500s avatar
Den 4:e Augusti släpps expansionen )) fy fan Trevligt. Jag skall bunkra upp med iskalla Öl och panpizza! stänga av mailen mobilen och ringklockan på dörren, ingen får störa mig när jag kliver in i Act5
Citera
2017-07-20, 13:49
  #1738
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Den 4:e Augusti släpps expansionen )) fy fan Trevligt. Jag skall bunkra upp med iskalla Öl och panpizza! stänga av mailen mobilen och ringklockan på dörren, ingen får störa mig när jag kliver in i Act5

Kunde inte sagt det bättre själv!
Citera
2017-07-25, 18:15
  #1739
Medlem
Taggad som fan på expansionen! Har inte kört sedan precis innan Atlas-patchen så det blir mycket nytt
för mig. Kört lite SSF (btw) i Turmoil nu för att kika på det nya.
Tyvärr har jag dött konstant och inte kommit till Atlas.. Fjärde karaktären som är på 40+ just nu. Jag är inte superduktig Men kul har jag.
Citera
2017-07-30, 16:33
  #1740
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selektiv
Taggad som fan på expansionen! Har inte kört sedan precis innan Atlas-patchen så det blir mycket nytt
för mig. Kört lite SSF (btw) i Turmoil nu för att kika på det nya.
Tyvärr har jag dött konstant och inte kommit till Atlas.. Fjärde karaktären som är på 40+ just nu. Jag är inte superduktig Men kul har jag.

Akta dig för bossarna i act 5 och framåt om du kör hc. De är som fortsättningen på svårighetsgraden från act 4, inte en omstart som i cruel där man kan leka sig genom bossarna fram till möjligtvis act 4 merciless.

Någon som har tips på roliga builds att börja 3.0 med? Hc och ligstartarbilliga. Kör blade vortex i betan nu men inte riktigt såld på det. Känns riskfyllt som fan vid alla bossar.

Funderar på något med mycket armor, man kanske ska slänga ihop någon egen build.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback