Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-04, 13:12
  #1201
Medlem
Thisblowsasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellemetare
Du såg pånyttfödd ut men jag gillar skoterstövlarna

Wtf?! Vem är du?? När såg du mig och mina sexiga stövlar? xD

Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Vad skönt att höra att det gick bra! Förresten såg dig på klippet och du är ju jättesöt btw

Oj, vilka komplimanger som dök upp nu helt plötsligt! Tack!

Har nog aldrig skrivit tack så många gånger i hela mitt liv.

Uppdatering för den nyfikne: Natten var vedervärdig! Det första som hände när jag lagt mig var att en röst som liknande min mors konstant upprepade mitt namn. Efter ett tag lät rösten mer som en robot. Fy fan. Bara att jobba sig igenom skiten.
__________________
Senast redigerad av Thisblowsass 2011-02-04 kl. 13:17.
2011-02-04, 13:23
  #1202
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisblowsass
Wtf?! Vem är du?? När såg du mig och mina sexiga stövlar? xD



Oj, vilka komplimanger som dök upp nu helt plötsligt! Tack!

Har nog aldrig skrivit tack så många gånger i hela mitt liv.

Uppdatering för den nyfikne: Natten var vedervärdig! Det första som hände när jag lagt mig var att en röst som liknande min mors konstant upprepade mitt namn. Efter ett tag lät rösten mer som en robot. Fy fan. Bara att jobba sig igenom skiten.
Känner du inte att du har fått tillräckligt med uppmärksamhet nu, eller är din poäng att det här ska bli en "Jag försökte begå självmord, ställ era frågor"-tråd?
2011-02-04, 13:58
  #1203
Medlem
Slingshots avatar
Thisblowsass, hur känner du dig nu? Deppig och allmänt nere? Isåfall gör ett besök hos en läkare och få SSRI/SNRI och benso vid behov. SSRI/SNRI hjälper faktiskt något mot ångesten i längden så att man slipper ta benso jämt. Sen att börja träna är aldrig fel heller, endorfiner som utsöndras och du får en naturlig känsla av att vara hög efter ett hårt träningspass.

Btw vad gör du om dagarna? Har du någon inkomst och hur ser det ut bland umgänge? Rekommenderar att du börjar plugga om du har orken till det, du kan ju läsa på distans halvtid och vara sjukskriven resten av tiden.
2011-02-04, 14:30
  #1204
Medlem
Thisblowsasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Känner du inte att du har fått tillräckligt med uppmärksamhet nu, eller är din poäng att det här ska bli en "Jag försökte begå självmord, ställ era frågor"-tråd?

Hmm, du har rätt, stäng ned tråden for all I care Vill folk mig något är det ju bara att PM:a.

Kan ju även hora ut min usla blogg för skojs skull: www.njurgrus.blogspot.com

Tack alla åter igen!

FREE EARL!
2011-02-04, 14:37
  #1205
Medlem
Hirvis avatar
Vad säger din familj?
2011-02-04, 15:09
  #1206
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisblowsass
Hmm, du har rätt, stäng ned tråden for all I care Vill folk mig något är det ju bara att PM:a.

Kan ju även hora ut min usla blogg för skojs skull: www.njurgrus.blogspot.com

Tack alla åter igen!

FREE EARL!

Svara gärna på mina frågor om du har lust vill säga.
2011-02-04, 17:24
  #1207
Avstängd
Phuttews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Känner du inte att du har fått tillräckligt med uppmärksamhet nu, eller är din poäng att det här ska bli en "Jag försökte begå självmord, ställ era frågor"-tråd?

Asså är du dum i huvudet eller? TROR DU ATT HAN FÖRSÖKTE TA SJÄLVMORD PGA UPPMÄRKSAMHET ELLER DITT JÄVLA F** Jag är fan trött på folk som du! Han försökte fan ta självmord o han klara sig, så kommer du med den där äckliga kommentaren!

Fyfan säger jag bra..
2011-02-04, 19:14
  #1208
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Vad heter låten du har på din youtube när du snackar?

PS; Keep it up du lever bara en gång.


2011-02-04, 20:39
  #1209
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisblowsass
Wtf?! Vem är du?? När såg du mig och mina sexiga stövlar? xD



Oj, vilka komplimanger som dök upp nu helt plötsligt! Tack!

Har nog aldrig skrivit tack så många gånger i hela mitt liv.

Uppdatering för den nyfikne: Natten var vedervärdig! Det första som hände när jag lagt mig var att en röst som liknande min mors konstant upprepade mitt namn. Efter ett tag lät rösten mer som en robot. Fy fan. Bara att jobba sig igenom skiten.
Usch låter som en mardröm. Men det är väl bara en bieffekt efter överdoseringen. Jag brukar vara dålig på komplimanger brukar vänner säga. Men när jag säger något då vet dom att det jag säger är riktigt och sant. Snart kommer våren och då brukar saker och ting kännas bättre. Vintern är tung. Hoppas allt blir till det bättre snart
2011-02-05, 00:33
  #1210
Medlem
Thisblowsasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoGrabben
Vad heter låten du har på din youtube när du snackar?

PS; Keep it up du lever bara en gång.



Darwin Deez - DNA


Lite väl hipster men annars en rätt skön kille.
2011-02-05, 00:50
  #1211
Medlem
espos avatar
Hoppas du mår bättre mannen! Huvudet högt och sluta aldrig kämpa.
2011-02-05, 00:58
  #1212
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisblowsass
Darwin Deez - DNA


Lite väl hipster men annars en rätt skön kille.


Du sa att du inte har nåra kompisar osv om jag inte minns rätt , vad beror det på?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback