Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-30, 22:21
  #1
Medlem
Vad tycker ni?
Citera
2011-01-30, 22:31
  #2
Medlem
menslutanus avatar
Bra.
Citera
2011-01-30, 22:46
  #3
Medlem
Jag vill bara ha er åsikt, inga påhopp... Ni må ha skjutit 3700000 djur, jag är nybörjare och vill bara ha svar/åsikter.
Citera
2011-01-30, 22:51
  #4
Medlem
Bra, inget ont om den bössan. Men varför inte köpa en browning xbolt istället?
Citera
2011-01-30, 22:52
  #5
Medlem
menslutanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitninja
Jag vill bara ha er åsikt, inga påhopp... Ni må ha skjutit 3700000 djur, jag är nybörjare och vill bara ha svar/åsikter.
Ja, det är ett bra vapen. Skulle köpa "Proffesional" varianten. Kostar väl ≈ 20 000 - 22 000kr. Har skjutit ganska mycket med Blasers r93 och har nästan bara gott att säga.

Även .308 är en bra kaliber att börja med. Kör så det ryker!

Frågor?
Citera
2011-01-30, 23:11
  #6
Medlem
Zimmerman15 -Har du skjutit med båda? Jag har en skytteinstrukör på jobbet som säger att man ska ha Blaser och Beretta Silver Pigeon... jag har ingen koll men lite stålar över... fördelar/nackdelar? Berettan och Blasern, bra start om dom känns bra?
Citera
2011-01-30, 23:17
  #7
Medlem
Xbolt... bra,dålig,fördel nackdel...? Ursäkta stavning/disposition/meningsuppbyggnad skriver fran mobben...
Citera
2011-01-30, 23:41
  #8
Medlem
lazycowboys avatar
Vill du ha möjlighet att ta ut magasinet vilket kan underlätta vid exempelvis drevjakter så satsa på den nya modellen R8 istället för R93. Skiljer inte speciellt mkt i pris. Rekommenderar också professional stocken.
.308 funkar fint.
Citera
2011-01-30, 23:42
  #9
Medlem
cazzers avatar