Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-02, 07:19
  #13
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det är samhällets fel. Övermatar oss med information som hjärnan inte vill döda.

Eller så är det oss det är fel på

Ja, även om man inte söker upp informationen själv så kan man vara säker på att någon annan gör det och berättar för en...

Nemo verkar föresten ha en "thing" för småtjejer, rätt obehagligt faktiskt. Nu är ju Paow byxmyndig iallafall, men hon är ändå rätt mycket yngre än vad han borde ragga på. Och med fjortonåringen i färskt minne... Usch.
Citera
2011-02-02, 12:19
  #14
Medlem
EcstasyRisings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Han är iranier?

Ja.
Citera
2011-02-03, 12:02
  #15
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Ja, även om man inte söker upp informationen själv så kan man vara säker på att någon annan gör det och berättar för en...

Nemo verkar föresten ha en "thing" för småtjejer, rätt obehagligt faktiskt. Nu är ju Paow byxmyndig iallafall, men hon är ändå rätt mycket yngre än vad han borde ragga på. Och med fjortonåringen i färskt minne... Usch.

Efter lite gogglande om Nemo så har jag läst på om hans historia med fjortonåringen, och ja, det är lite sjukt att han fortfarande gick efter yngre tjejer när han just hade begått ett brott om sex med minderårig.

När han höll på med Paow hade han väl redan blivit polisanmäld för historian med fjortonåringen? Då kan man ju undra varför han fortsätter gå efter unga tjejer...(även om Paow nu, som du nämner, är byxmyndig).

Dum på riktigt eller bara jättekåt?
__________________
Senast redigerad av GenesisP 2011-02-03 kl. 12:06.
Citera
2011-02-03, 22:07
  #16
Medlem
Danne Johansson Vänersborg, aka dannebloggen. någon som har något smaskigt skvaller?

Hej!

Jag undrar om ni har lite skvaller eller liknande om Danne Johansson som driver bloggen www.dannejohansson.blogg.se. Skulle vara roligt om någon kunde berätta lite om han som: vilken klass han gick i, har någon dejtat honom, har han haft någon tjej osv.

/ jag ber om ursäkt om det är felpostat!
__________________
Senast redigerad av E175 2011-02-03 kl. 22:13.
Citera
2011-02-03, 22:16
  #17
Medlem
Smurfkonto2010s avatar
Bara för att han är en tjockis med gayfrisyr och gillar att recensera snabbmat på sin hemsida gör honom väl knappast till kändis?
Citera
2011-02-03, 22:34
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfkonto2010
Bara för att han är en tjockis med gayfrisyr och gillar att recensera snabbmat på sin hemsida gör honom väl knappast till kändis?

Det finns en stor tråd om bloggbrudarna så håll nu käften eller bidra med något som får tråden att gå framåt, just för att ingen ska skapa trådar om C-kändisar och bloggare har man en samlad tråd.
Citera
2011-02-03, 22:46
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfkonto2010
Bara för att han är en tjockis med gayfrisyr och gillar att recensera snabbmat på sin hemsida gör honom väl knappast till kändis?

Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Det finns en stor tråd om bloggbrudarna så håll nu käften eller bidra med något som får tråden att gå framåt, just för att ingen ska skapa trådar om C-kändisar och bloggare har man en samlad tråd.

Han verkar vara något av en lokalkändis i Vänersborg och orterna omkring, och till och med Göteborg. någon måste ha snappat upp något om hans bakgrund. Gick han i vanlig skola? Har någon legat med han?
Citera
2011-02-04, 01:11
  #20
Medlem
Semestervikaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E175
Han verkar vara något av en lokalkändis i Vänersborg och orterna omkring, och till och med Göteborg. någon måste ha snappat upp något om hans bakgrund. Gick han i vanlig skola? Har någon legat med han?

Uppenbarligen kör han buss=träffar mycket folk på jobbet så det är nog lätt att bli lokalkändis då.
Citera
2011-02-07, 10:53
  #21
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E175
Hej!

Jag undrar om ni har lite skvaller eller liknande om Danne Johansson som driver bloggen www.dannejohansson.blogg.se. Skulle vara roligt om någon kunde berätta lite om han som: vilken klass han gick i, har någon dejtat honom, har han haft någon tjej osv.

/ jag ber om ursäkt om det är felpostat!

daniel Johansson det skvaller jag kan säga om honom är att han är en ganska patetisk person. Som under de senaste veckorna har registrerat nya användarnamn på Flashback. Går sedan in på Heta ämnen och postar sin blogglägg (off topic) på allt och inget.
Det är alltid en helt nyreggad användare med 1-3posts. Som gör detta (därav är det obvious) .

Så först och främst gillar han att spamma dessa forum...
Citera
2011-02-08, 22:18
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
daniel Johansson det skvaller jag kan säga om honom är att han är en ganska patetisk person. Som under de senaste veckorna har registrerat nya användarnamn på Flashback. Går sedan in på Heta ämnen och postar sin blogglägg (off topic) på allt och inget.
Det är alltid en helt nyreggad användare med 1-3posts. Som gör detta (därav är det obvious) .

Så först och främst gillar han att spamma dessa forum...

Har nu möjligtvis lust att länka ett inlägg på forumet av han?
Citera
2011-03-01, 21:00
  #23
Medlem
KorvBrods avatar
Är också nyfiken på vad detta är för en människa. Verkar ju inte vara riktigt frisk.
Citera
2011-03-01, 21:13
  #24
Medlem
Grandiosos avatar
Varje gång jag olyckligtvis råkar få se den där omåttligt tillgjorda slemhögen till människa
Daniel Paris så blir jag i det närmaste spyfärdig.

Var kommer alla dessa äckel ifrån? Fy fan säger jag bara!

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback