2016-06-23, 17:29
Medlem
En sak jag undrat är hur i helvete den här grabben tagit sig in i USA? Det är ju inte direkt enkelt menar jag, speciellt om man inte har pengar.
Citera
2016-06-28, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
En sak jag undrat är hur i helvete den här grabben tagit sig in i USA? Det är ju inte direkt enkelt menar jag, speciellt om man inte har pengar.

Hans mamma är väl från USA om jag inte minns fel. Ja annars hade Olof inte haft där att göra.
Citera
2016-07-07, 10:46
Medlem
Sonnenwendes avatar
Nu har han trollat SvD, rätt roligt måste jag säga.

http://www.svd.se/tva-svenskar-hotar.../om/naringsliv
Citera
2016-07-07, 11:46
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2tusen
Tjänar han pengar överhuvudtaget på sin "verksamhet" i USA?

Jag har svårt att se att han har förmågan att skapa värde. Det är liksom yta och fake it till you make it för hela slanten.
-Ge mig pengar för att förvalta dina pengar!
-Varför skulle jag gå med på det?!
-För att mitt företag heter Van banco vilket ger Monaco-vibbar, kolla den här bilden! Jag har smoking på mig.

Det finns gott om dumskallar med för mycket pengar men jag tror vi har ett åtal för bedrägeri och annan ekonomisk brottslighet att vänta någongång i framtiden.
Skulle inte förvåna mig om det kommer vara blandat högt och lågt.
Citera
2016-07-07, 12:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
Är han verkligen miljardär? Isf på vad?

EDIT: Tjoho vad kul. Nu har og (original gangsta) tagit bort alls knight-bilder från hemsidan, fått SR att ta ner bilden på honom och antagligen många fler. Nästan varje bild jag kollar genom trådens senaste tre sidor leder till 404 file not found.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-07-07 kl. 12:41.
Citera
2016-07-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

"så hotar svenskarna stämma Netflix, säger Gustafsson som väljer att prata engelska under intervjun."

Killen har spårat ur fullständigt.
Citera
2016-07-07, 16:17
Medlem
Buqurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Men herregud... Inte kan väl pojken ta sig själv seriöst? Inte nog med att han pratar engelska, men han gör en intervju med SvD också - vilket i sig självt känns oseriöst. Antagligen är han bara ute efter att nära sitt eget ego med publicitet, men det hade faktiskt inte förvånat mig om han tror på det han själv säger (på engelska).
Citera
2016-07-07, 16:57
Medlem
LilithSkovdes avatar
Olof verkar vara ganska konstig Har han tjänat några pengar överhuvudtaget?
Citera
2016-07-07, 17:36
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
"så hotar svenskarna stämma Netflix, säger Gustafsson som väljer att prata engelska under intervjun."

Killen har spårat ur fullständigt.

Fasen att den inte finns att lyssna på
Låter som att den skulle kunna bjuda på goda skratt.
Citera
2016-07-07, 17:53
Medlem
Kontokurts avatar
Kortsiktigt och eventuellt långsiktigt beroende på hur det går är han en vinnare.
Känslokall och målinriktad om man skall ge en första analys.
Brudar lär han ha hängandes över sig så länge det finns pengar och är man bara helt utan skrupler så trillar pengar in.
Dessvärre brukar typen blåsa någon som vill ha tillbaka pengarna och då börjar tråkigheterna.
Citera
2016-07-07, 18:26
Medlem
christinafonws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buqur
Inte nog med att han pratar engelska, men han gör en intervju med SvD också - vilket i sig självt känns oseriöst.

Vaddå????

Oseriöst för att:
  1. Prata engelska
  2. Dyka upp i SvD

Mer detaljerad beskrivning önskas. Läsarna kan inte gissa vad du menar. Jag tror att SvD är svagaste länken. Blaskan har för låg kvalité. Skriver som att läsaren är dum i huvve.
Citera
2016-07-07, 18:27
Medlem
christinafonws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buqur
Men herregud... Inte kan väl pojken ta sig själv seriöst? Inte nog med att han pratar engelska, men han gör en intervju med SvD också - vilket i sig självt känns oseriöst. Antagligen är han bara ute efter att nära sitt eget ego med publicitet, men det hade faktiskt inte förvånat mig om han tror på det han själv säger (på engelska).

Engelska pratar man i USA. Tror jag??

Har man byt till spanska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in