Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-27, 20:45
  #1
Medlem
Mr.Flashbackares avatar
nån som vet något om det? ska ha varit nånstans i närheten av degerfors 2 män som rånat en bank varav en hade en ak4 och så sköt nån av dom mot polisens bildäck detta ska ha hänt 1992... dom fick med sig över 8 000 00kr någon som har mer info?
Citera
2011-01-27, 20:52
  #2
Medlem
htebacinoms avatar
http://www.nwt.se/mera/helg/article16958.ece kanske denna hjälper?
Citera
2011-01-27, 21:02
  #3
Medlem
Mr.Flashbackares avatar
haha okej men det är inte den jag har redan sett den där länken du länka...

han är ju 52 nu hade jag hört av nån han som sköt
Citera
2011-01-29, 03:00
  #4
Medlem
Har faktiskt hört om detta. Var någon polare som påstod sig ha en farsa som kände killen väl. Kommer inte ihåg så mycket av vad han berättade tyvärr, det var något år sedan och på fyllan. Minns dock att han berättade mycket detaljerat och faktiskt förtroendeingivande. Men kan såklart lika gärna vara skitsnack.
Citera
2011-01-29, 13:48
  #5
Medlem
Mr.Flashbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kRRR
Har faktiskt hört om detta. Var någon polare som påstod sig ha en farsa som kände killen väl. Kommer inte ihåg så mycket av vad han berättade tyvärr, det var något år sedan och på fyllan. Minns dock att han berättade mycket detaljerat och faktiskt förtroendeingivande. Men kan såklart lika gärna vara skitsnack.


okej va heter din polares farsa? kanske jag vet vem han är...
Citera
2011-01-29, 15:49
  #6
Medlem
Troians avatar
Tråd flyttad. Brott och brottsbekämpning ---> Kriminalhistoria.

/Mod
Citera
2011-01-29, 17:24
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Flashbackare
okej va heter din polares farsa? kanske jag vet vem han är...

Inte en aning om vad han heter tyvärr
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback