2016-05-24, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av x3n0n
Tog melatonin för sömnproblem, kommer ej ihåg hur mycket jag tog men åt helvete gick det iaf. Hamnade på akuten med dubbelslag, väldigt hög puls och ojämn rytm.
Det är helt omöjligt att melatonin ska orsaka dubbelslag och hög puls. Det måste bero på något annat. Melatonin är en hormon som redan finns i kroppen och är inte farligt för hjärtat.
2016-05-24, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x3n0n
Tog melatonin för sömnproblem, kommer ej ihåg hur mycket jag tog men åt helvete gick det iaf. Hamnade på akuten med dubbelslag, väldigt hög puls och ojämn rytm.

Då var det nog inte melatonin du fick i förpackningen.
Varifrån beställde du den?
2016-05-31, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamagrajkpg
Det är helt omöjligt att melatonin ska orsaka dubbelslag och hög puls. Det måste bero på något annat. Melatonin är en hormon som redan finns i kroppen och är inte farligt för hjärtat.
hahaha det är något annat han fått i paketet eller så är det någon troll konto. Melatonin är helt ofarligt och den bästa sömnmedecinen jag har provat.
2016-06-17, 10:48
Moderator
Morfar-52s avatar
Eftersom tråden mest verkar användas för medicinsk användning av melatonin så tillhör det medicin och inte droger. Använd den stora tråden där istället. (FB) Melatonin (sammanfogad tråd // Mod)

Tråd låst.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in