Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 13:49
  #97
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Så du menar att det fanns ingen som helst risk att hon skulle ha tagit din plånbok, ditt pass, din mobiltelefon och stuckit när du hade somnat? Tom tidningar i Sverige har ju varnat för just afrikanska gatuhoror. Men försiktighet i detta fall är alltså lika med rasistiskt tänkande enligt dig. Jaha du, fortsätt du med detta, men nästa gång har du kanske inte lika stor tur.

Putte putte putte. Jag har inte tur, jag vet exakt vad jag gör och sysslar med, men DU????? Vad fan har DU för erfarenhet? Skulle vara roligt att veta. Du är snål, misstänksam, rädshågen så mitt råd: stanna hemma å runka, då ser du ju när "det går" också och riskerar ingen graviditet. Om du nu vet hur man knullar öht.
Jag har safe ALLTID i mina hotellrum, ingen jävel kommer åt plonkan eller passet eller klockan.
Vidare så kan jag skilja på "skit å pannkaka" om du förstår vad jag menar.
Citera
2018-02-02, 16:37
  #98
Medlem
Leibachs avatar
[quote=thaiman|
Jag har safe ALLTID i mina hotellrum, ingen jävel kommer åt plonkan eller passet eller klockan.[/QUOTE]

Håller med där, man måste ju planera lite. Har plockat upp gatuhoror i Berlin och tagit med till rummet, men planerar alltid. Lägger mobil, kort, pass och pengar i värdeskåpet på rummet innan, bokar alltid rum med safe. Tar bara med lagom cash+lite extra och bilnycklar (har körkort mm inlåst i handskfacket). Har gjort samma förr hemma i Malmö, gäller att lägga undan grejor om man tar hem nån. Aldrig mött nån pro. som ens försökt sno nått, men ”better safe than sorry”. Också bra att vara nykter eller hyffsat nykter, både för att ha koll och för att få ut mer av upplevelsen. Sen tror jag att många prostituerade ser det lite som en hederssak att inte sno av kunder, även en gatutjej som ”sjunkit lågt” har iaf kvar lite heder i att inte sno av en kund.

Sen är jag iof rasist, litar mer på vita
Citera
2018-02-03, 02:45
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Primal Fear
Finns flera väldigt anonyma bordeller i Las Palmas. En olåst dörr, inga skyltar, inga inkastare osv. Hög kvalitet på damerna. ca 100€ i timmen och du kan till och med betala med kort.

Citat:
Ursprungligen postat av 73an
Calle Molino de Viento i Las palmas de gran canaria trevlig gata pris 30€ 15 min

Okej! Men någon aning om hur långt ifrån Las Palmas är ifrån playa D ingles? Med taxi dvs. 15 min? tack för svar!
Citera
2018-02-03, 10:49
  #100
Medlem
Play del ingles - las palmas ca 50km
Tar 40 min
Citera
2018-08-27, 15:59
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 73an
Calle Molino de Viento i Las palmas de gran canaria trevlig gata pris 30€ 15 min

Efter att ha kollat gatan på google street view kan jag inte säga jag är imponerad. Här ett par printscreen från gatan https://imgur.com/a/x4E0c93

Skulle kunna va med 3 stycken av dom kanske. 2 asiater och en blond med vit tröja. Resten verkar va gjord av dett och 40+.
Citera
2018-09-01, 23:33
  #102
Medlem
Hej, är det nån som har koll på hur det ser ut med damer i Puerto del Carmen?
Citera
2018-09-02, 10:15
  #103
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merr
Hej, är det nån som har koll på hur det ser ut med damer i Puerto del Carmen?

(FB) Lanzarote (Kanarieöarna)
Citera
2018-09-02, 20:12
  #104
Medlem
Lysande tack


Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
(FB) Lanzarote (Kanarieöarna)
Citera
2018-09-02, 20:15
  #105
Medlem
Jag är helt novis på det här med glädjedamer utomlands. Kommer bo på ett stort hotellkomplex, borde ju inte vara så svårt att smyga in en dam på rummet. Men finns det töser att hitta som kan besöka en också?
Citera
2018-09-04, 09:23
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merr
Jag är helt novis på det här med glädjedamer utomlands. Kommer bo på ett stort hotellkomplex, borde ju inte vara så svårt att smyga in en dam på rummet. Men finns det töser att hitta som kan besöka en också?


Hittade lite själv efter ett tags googlande
Citera
2018-09-04, 09:32
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merr
Hittade lite själv efter ett tags googlande

Google brukar vara bästa sättet att hitta något på.
En taxichaufför på plats kan också ge goda tips om man har tur.
Citera
2018-09-04, 21:15
  #108
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Efter att ha kollat gatan på google street view kan jag inte säga jag är imponerad. Här ett par printscreen från gatan https://imgur.com/a/x4E0c93

Skulle kunna va med 3 stycken av dom kanske. 2 asiater och en blond med vit tröja. Resten verkar va gjord av dett och 40+.

Tycker det ser fint ut, seriösa etablisemang. Min enda erfarenhet av Spanien är en bordell i dyrare skalan på Costa del sol för ca 10 år sedan i jobbet. Privat ser detta trevligare ut...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback