Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-17, 00:53
  #1
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Har hittat en väldigt bra sida

http://homokaasu.org/rasterbator/

Som kan dela upp en bild på flera, söker nu dock ett program som kan utföra detta offline. Så jag slipper detta strul att besöka siten varje gång jag ska göra något.

Undrar om det är någon som kan komma med lite hjälp vad jag kan göra?
2004-08-17, 01:08
  #2
Medlem
1. skaffa photoshop
2. lär dig det
3. slipp problem, så länge du håller dig på amatörnivå
2004-08-17, 08:13
  #3
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troop
1. skaffa photoshop
2. lär dig det
3. slipp problem, så länge du håller dig på amatörnivå
Jävla newbie, vill se dig "rasterbera" en bild i photoshop. Ska utföra samma enkla sak som den där sidan gör (vilket den där sidan gör jävligt bra), och bilden jag vill göra om ska synas bra på 40 meters avstånd. Fixar du det i photoshop?

Svar: nej.

jävla amatör, håll dig till de andra 12-åriga cs-lamers och whina på någon server istället. "n00b"
2004-08-17, 13:34
  #4
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess
Jävla newbie, vill se dig "rasterbera" en bild i photoshop. Ska utföra samma enkla sak som den där sidan gör (vilket den där sidan gör jävligt bra), och bilden jag vill göra om ska synas bra på 40 meters avstånd. Fixar du det i photoshop?

Svar: nej.

jävla amatör, håll dig till de andra 12-åriga cs-lamers och whina på någon server istället. "n00b"
Eftersom du tydligen inte vill ha några svar så tar jag och låser tråden.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback