2011-01-27, 02:32
Medlem
Herrtrosas avatar
Han tog det steget du aldrig klarade av att ta och nu sitter du där, ångerfull och vilsen pga. felspelad hand. Ni låter som ett väldigt omaka par och bör hålla det på vänskapsnivå, allt annat är bara puckat, vilket du också tycks vara medveten om. Ändå väljer du att blunda.

Ptja. Lycka till?
Citera
2011-01-27, 02:35
Medlem
Charlie6789s avatar
lite psykobrudsvarning..

Ni är fan alla likadana, helt vrikade och komplicerade.. här funkar inte rakt på sak inte ta hellre senvägar
Citera
2011-01-27, 03:11
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackximus
Gör om gör rätt och läs igen. Skulle det nu vara så att jag blev med barn på riktigt så skulle jag inte vilja göra abort. Men givetvis är jag ju tvungen att göra det ÄNDÅ eftersom jag inte vill ha barn. Därav frasen: Jag vill inte göra abort. Men ibland måste man göra saker man inte vill.

Yadi yada. Ni som fattar, ni fattar. Sitter o funderar på ev. beteende då vi träffas i vimlet/på fest. Thoughts??

Okej att du menar det så men när en kille hör "Jag vill inte göra abort" då är det bara att fly fältet så fort som möjligt. Finns inget värre än psykobrudar som inte vill göra abort när det är en liten tjing om ens det.
Citera
2011-01-27, 03:35
Medlem
Ironworkers avatar
Herregud vilka tabbar du gjort

Nog om det nu, det du ska göra är att ge upp och ge honom space. Först då killen (om du har extremt tur) kan inse att du faktiskt var en skön brud. För kontaktar du honom hela tiden så lär han bara tröttna totalt.

Citera
2011-01-27, 04:06
Medlem
Angeliques avatar
Kräkts ner mina dejters skor, bråkat, skrikigt, kastat mat i ansiktet på dejtens lärare..jag skulle kunna hålla på hela natten men det orkar varken ni eller jag..
Citera
2011-01-27, 04:31
Bannlyst
Hehehe nu har du ju tokat till det lite. Om du är kär så varför ska han jaga dig så enormt mycket då? För att du har dålig självkänsla och måste ha den extra bekräftelsen? Ja inte vet jag men nåt är det.

Om man är förälskad räcker det väl att man träffas, varför ska man spä på med att mannen ska vara på så in i helvete. Nej, give the man some space. Men nu är det ju försent. Mitt råd blir att helt enkelt ta det lugnt, be kort om ursäkt om tillfälle gives. Och sen utvecklar sig nog allt till det bästa, vad det nu kan vara. Det blir ju spännande. Nu vill man ju att du ska skriva dagbok i tråden för att se hur det går med allting.
Citera
2011-01-27, 06:06
Avstängd
MENS!!!! Alltså ni glömmer ju det viktiga här, allt hände dagarna före mens. Som kvinna kan jag garantera att det är en jävligt riskfylld tid i månaden, ibland slår det bara till och man beter sig helt absurt . Hormoner, ett sattyg. I kombination med lite alkohol samt känsloförvirring så går det åt helvete. Absolut inte ovanligt att man gör slut med pojkvänner, bryter med sin familj, slutar på jobbet efter något dramatiskt utbrott, blir polisanmäld, går ur svenska kyrkan etc.

Åh jag lider med dig TS. Men svara när han ringer och bästa vore att visa tråden som någon skrev. Ditt första inlägg visar att du förstått hur dumt du betett dig, i detalj. Han får väl ha lite humor, sånt här händer. Öhm.
Citera
2011-01-27, 07:08
Bannlyst
Du betedde sig som en psychobrud. Han vill inte ha någon psychobrud.
Citera
2011-01-27, 07:39
Medlem
Mackximuss avatar
Vi är under 30 båda två. Positivt i någon mening, eftersom jag knappast vill ha sådana här problem i äldre ålder. Bor i en relativt liten stad uppåt i landet så man träffar på varann.

Hursomhelst: lägger ner o går vidare. Tack för er insiktfullhet /Mack
Citera
2011-01-27, 10:11
Medlem
cabats avatar
Glöm han, du är sjuk, hoppas han hittar någon annan.
Citera
2011-01-27, 10:16
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moln
MENS!!!! Alltså ni glömmer ju det viktiga här, allt hände dagarna före mens. Som kvinna kan jag garantera att det är en jävligt riskfylld tid i månaden, ibland slår det bara till och man beter sig helt absurt . Hormoner, ett sattyg. I kombination med lite alkohol samt känsloförvirring så går det åt helvete. Absolut inte ovanligt att man gör slut med pojkvänner, bryter med sin familj, slutar på jobbet efter något dramatiskt utbrott, blir polisanmäld, går ur svenska kyrkan etc.

Åh jag lider med dig TS. Men svara när han ringer och bästa vore att visa tråden som någon skrev. Ditt första inlägg visar att du förstått hur dumt du betett dig, i detalj. Han får väl ha lite humor, sånt här händer. Öhm.

Jag är med kvinna och jag känner med till hormonerna innan mens. Men att ge det som en ursäkt för utspårat beteende tycker jag är en lätt utväg. Och jag tror aldrig det är en förklaring för en man. Hur full av alkohol och hormoner man än är så gör det inte till en människa utan val och förmåga att tänka. Om vi använder det som en ursäkt är det inte så konstigt att männen använder ordet mens som ett skällsord...

Till TS: Inte så lätt att gå vidare när man redan är förälskad, men lycka till
Citera
2011-01-27, 10:18
Medlem
Pontus900s avatar
Du sa ju att du inte ville träffa han något mer eller vara vänner, det tog väl hårt på han, eller så blev han lättad.

Varför är du förvånad-
Tycker du att han borde ha smsat/ringa glatt tillbaks efter du har velat fram o tillbaka?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in