Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-08-16, 14:43
  #1
Medlem
SC sXes avatar
Vad tror ni om detta då:
http://www.scarfacegame.com/us/

Att glida runt i Miami som Tony Montana vore ju inte helt fel, förhoppningsvis blir det väl lite som Vice City fast mindre humor....
Fråga är väl om man har möjlighet att köra ner nyllet i en hög med kola på skrivbordet bara??
Citera
2004-08-16, 14:52
  #2
Medlem
Nog för att det låter onekligen intressant, men det är kanske lite tidigt att säga något om produkten i sig. Främst så undrar jag vilka system det kommer till. Det skulle inte alls förvåna mig om det enbart släpps till diverse konsoller.

Hur som helst så skulle det vara nog så trevligt med lite påfyllning efter Vice City!
Citera
2004-08-16, 15:23
  #3
Medlem
Mouses avatar
Synd att det inte fanns ett enda screenshot?
Citera
2004-08-16, 16:31
  #4
Medlem
SC sXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paran0id
Nog för att det låter onekligen intressant, men det är kanske lite tidigt att säga något om produkten i sig. Främst så undrar jag vilka system det kommer till. Det skulle inte alls förvåna mig om det enbart släpps till diverse konsoller.

Hur som helst så skulle det vara nog så trevligt med lite påfyllning efter Vice City!


Beräknad release till hösten 2005, vilket betyder nån gång våren/sommaren 2006 på utgivarspråk så du har ju en poäng där.
Om det kommer överhuvudtaget, bra idéer har ju en tendens att bara bli idéer...Fan va pessimistisk jag blev nu då
Citera
2004-08-16, 17:19
  #5
Medlem
Lär väl bli en billig VC-kopia. Ytterst få spel som baseras på filmer/serier blir något att hänga i granen.
Citera
2004-08-16, 18:21
  #6
Avstängd
Roger Perssons avatar
En bra idé som tyvärr inte kommer att bli något utöver det vanliga, dessvärre. Det känns som att Vice City redan var först med det mesta eftersom Vice City i stora drag plankade filmen rakt av.

Att då göra ytterliggare ett spel på samma film... Hmmm...

// Roger P.
Citera
2004-08-16, 22:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC sXe
Beräknad release till hösten 2005, vilket betyder nån gång våren/sommaren 2006 på utgivarspråk så du har ju en poäng där.
Om det kommer överhuvudtaget, bra idéer har ju en tendens att bara bli idéer...Fan va pessimistisk jag blev nu då

Aschdå, det var inte meningen att sinka någons humör...

Se det från den ljusa sidan istället! Lägger de på ett år extra av utveckling så får vi i slutänden ett förbaskat bra spel. Tankarna går oavkortat till t.ex. Elite 2. Det tog väl runt 10 år för den uppföljaren, men så blev det också ett spel av sällan skådade mått!
Citera
2006-05-07, 11:42
  #8
Medlem
yihaas avatar
När kommer detta spel? Tror ni att det kommer bli bra? Blir lite nyfiken faktiskt!
Citera
2006-05-07, 11:52
  #9
Avatarolog
insomnias avatar
Verkar onekligen intressant, då spelet utspelar sig från då Montana dör och framåt, men han dör inte där helt enkelt. Kan bli hur bra som helst, men hur dåligt som helst också.

Bara att vänta och se.
Citera
2006-05-07, 12:06
  #10
Medlem
yihaas avatar
Ok. Då behöver de ju iaf inte ta med det som är med i filmen. Vilket både kan vara bra och dåligt misstänker jag.

Du vet inget om när det kommer eller har sett några bilder på det?
Citera
2006-05-08, 21:30
  #11
Medlem
Känns det inte aningen gammalt vid det här laget?

Grafiken såg iaf mossig ut.
Citera
2006-05-08, 21:38
  #12
Medlem
eggshellss avatar
Det påminner väldigt mycket om GTA när man ser på dumparna, fysiken, färgerna ja allt är sig lik. Måste va samma killar som gjorde GTA-motorn...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback