Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-24, 23:57
  #1
Medlem
john-henry-edens avatar
Jag har en fråga till er rasister än en gång. Skulle ni låta era döttrar vara med invandrare? Eller skulle ni bete er "hederligt" mot dem?

För om ni inte skulle låta era döttrar vara med invandrare så är ju ni lika dåliga som invandrarna som inte låter sina döttrar vara med svennar. Vad är då skillnaden mellan "er" och "dom"?
Citera
2011-01-25, 00:02
  #2
Medlem
cbatbhs avatar
Beror helt på hur han beter sig, samma sak gäller alla killar.
Citera
2011-01-25, 00:02
  #3
Medlem
AndreasMDs avatar
Det här ämnet lär väl bombas om rasföräderi.. Men jag dömer varje person som... just det, en person.
Citera
2011-01-25, 00:04
  #4
Avstängd
gottmoss avatar
nepp, vill inte ha in smuts i släkten! har ett efternamn som är skyddat!
så varför förstöra det? och bli hatad av släkten?
Citera
2011-01-25, 00:05
  #5
Medlem
Jag hade låtit henne vara ihop med vem som helst som är hygglig, och ser till hennes bästa. Tyvärr misstänker jag att det är störst chans att hitta en bland icke-invandrare.
Citera
2011-01-25, 00:06
  #6
Medlem
Sonic-s avatar
Överlag när jag tänker invandrare så får jag ingen god bild framför mig.
Jag vill ju inte se min dotter med något jag ej skulle tycka bra om?
Men nu är ju fallet så att jag inte bestämmer vem min dotter ska umgås med eller vara ihop med.

Sen kan man inte dra alla invandrare över en och samma gräns då det finns folk som gör rätt ifrån sig också.
Citera
2011-01-25, 00:07
  #7
Medlem
OffensiveShits avatar
Javisst..om han är ickemuslim.
Citera
2011-01-25, 00:08
  #8
Medlem
knullklassons avatar
Vad skillnaden är? Skillnaden är att vi har västerländska värderingar.
Citera
2011-01-25, 00:09
  #9
Medlem
Autocratss avatar
Skulle du låta din dotter dejta Adolf Hitler?

Värt att tillägga: kanske, beroende på land; religion; inkomst och moraliska ståndpunkter.
__________________
Senast redigerad av Autocrats 2011-01-25 kl. 00:35.
Citera
2011-01-25, 00:12
  #10
Medlem
Amsterdaims avatar
Min arabiska invandrarfader tycker inte om när jag är med en arabisk kille faktiskt. Han tycker inte om de "komplikationer" som uppkommer genom en slags forcerad men tyst "plikt" båda föräldrar har av att lära känna de andra föräldrarna. Dessutom tycker han inte om okunskapen av killens familjs traditioner. Vad tycker de om att deras son har en flickvän etc.

Så han är nog rätt så glad över att jag har en svensk till pojkvän nu.

Jag tror iaf att många har det synsättet som min pappa har (ifall man nu inte är rasist och bara anser att invandrare suger rent allmänt.)
Citera
2011-01-25, 00:19
  #11
Medlem
Aop1s avatar
Är tsm med en svensktjej. har varit det hur längesom hälst. hennes familj tycker om mig!
Citera
2011-01-25, 00:21
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av john-henry-eden
Jag har en fråga till er rasister än en gång. Skulle ni låta era döttrar vara med invandrare? Eller skulle ni bete er "hederligt" mot dem?

För om ni inte skulle låta era döttrar vara med invandrare så är ju ni lika dåliga som invandrarna som inte låter sina döttrar vara med svennar. Vad är då skillnaden mellan "er" och "dom"?

Skillnaden är denna. Invandrarna är här. I Sverige.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback