Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2011-03-08, 06:55
Medlem
LokalaNyheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysigatimmen
Allt från Smartbar är skit grabbar,köp inte av den bedragaren förfan.

Lips,Manga hot,grön katt, diarre kaka oosv osv. Allt håller ca lika länge dvs 10-15minuter.
Vissa ger inte ens nån effekt,medans andra känner du kanske lite små flumm på i 10minuter,sen är de roliga över.

du ska inte säga nått din patetiska inavel. .Du sitter ju på en annan sida som du påstår har bra skit och är inrikes men vägrar dela med dig

så sluta säg till folk vad dom ska köpa och inte köpa och häng dig i en gran eller nått.. För vi bryr oss om din åsikt..
Citera
2011-03-08, 07:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LokalaNyheter
du ska inte säga nått din patetiska inavel. .Du sitter ju på en annan sida som du påstår har bra skit och är inrikes men vägrar dela med dig

så sluta säg till folk vad dom ska köpa och inte köpa och häng dig i en gran eller nått.. För vi bryr oss om din åsikt..

Aha,så du pratar för alla på Fb din lilla råtta.

Ja pratar om exakt vad jag vill,och när jag vill,om de inte passar dig så häng dig i granen eller nåt.

Du är nog lite avis trots allt,bara för att du inte får den webshoppen av mig HAHA LOSER!!

Kan du tala om för mig då,hur bra smartbars produkter är?? Ja har provat exakt alla,för att ja har råd.

Du sitter och spekulerar i dittat och dattan,ett råd, köp och prova själv,så slipper du fråga andra och bli besviken,social fall.
Citera
2011-03-08, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mysigatimmen
Allt från Smartbar är skit grabbar,köp inte av den bedragaren förfan.

Men du är ju bra rolig. Ena veckan tycker du att mixarna är helt ok för att nästa vecka ändra dig och kalla företaget för bedragare.

Jag undrar vem det är som är bedragaren här egentligen...
Citera
2011-03-08, 10:27
Medlem
Me0ws avatar
Skulle inte kalla Smartbar bedragare. Alla vet vid det här laget att deras mixar inte är särskilt starka. De funkar ändå om man inte har något annat att tillgå, de är ju jävligt snabba och stabila på leveranser så om man har snustorrt till helgen kan Smartbar vara räddaren i nöden.
Citera
2011-03-09, 02:40
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Men det är skit. Man hinner inte ens blinka innan ruset är över.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in