2011-01-23, 02:37
Bannlyst
A serbian film- äckligaste filmen någonsin?

Har precis bevittnat den absolut sjukaste filmen jag någonsin har sett och då har jag sett massa sjukt och äckligt skit men frågan är inte om detta tar priset?
Jag vill bara fråga er huruvida det ens kan vara lagligt att producera filmer som uppenbart strider mot lagen : OBS SPOILER.

Ännu större fascination väcker filmen med tanke på att det var den "största" filmen under hela 2010 i hela serbien, fick kortas ner med flera minuter och dessutom har den fått jävligt bra kritik.

En snubbe på IMDB beskriver den på följande sätt.

I consider myself to be in the heavyweight division when it comes to having seen the most hardcore of horror/shock films, i.e, Slaughtered Vomit Dolls, The Gateway Meat, Murder-Set-Pieces, Irreversible, Men Behind The Sun, All the Cannibal films, Nekromantik....you name it, I've probably seen it. Now, I have to say, NONE are as nasty as this beast!

Kan någon förtydliga lite mer?
Jag sitter som ett enda stort frågetecken efter att ha sett rullen.
Senast redigerad av Perfect-stranger 2011-01-23 kl. 03:21.
Citera
2011-01-23, 02:41
Medlem
truperts avatar
Aldrig sett den, finns med swesub? Något releasenamn?
Citera
Medlem
dag-ottos avatar
Filmen ska tydligen vara en avbild utav hur den Serbiska regeringen "knullar" den Serbiska befolkningen
Citera
Medlem
dkws avatar
Har velat se den länge, och nu påminde du mig!
Måste fråga - såg du "uncut" version, eller den som de har tagit bort massa?
Citera
Bannlyst
Ge namn på film eller länk till dit där du sett den.

EDIT: Heter den A Serbian Movie?
Citera
2011-01-23, 02:42
Medlem
dkws avatar
Filmen finns på http://www.swepiracy.org/details.php?id=44653 men som sagt, det är inte "uncut" versionen.
Citera
2011-01-23, 02:46
Bannlyst
Uncut och jag har alltså sett verkligen massa sjukt mondo/gore/bizarre men detta är helt overkligt alltså dom "visar" eller hur man ska förklara allt det sjuka, inte så att kameran inte filmar.

Ni vet han ryssen som får halsen avskuren som var kult på nätet för några år sedan - detta är värre och hela filmen är likadan.

Den finns inte med svensk sub dock med engelsk, du klarar dig alldeles utmärkt på det då det inte pratas mycket i filmen och det är en enkel engelska.

http://yubraca.net/details.php?id=5468

Där tankade jag den ifrån - vet faktiskt inte om detta är den censurerade versionen. Tror inte det. Är det det så vill jag verkligen inte se den andra versionen.
Citera
2011-01-23, 02:51
Medlem
Verkar bra, ska nog ta en titt, tur att man kan en del serbiska =)

Citat:
Ursprungligen postat av GandalfDenVite
vad heter filmet??
A Serbian Film heter den eller Srpski Film
Senast redigerad av saftii 2011-01-23 kl. 02:53.
Citera
2011-01-23, 02:51
Bannlyst
Den är sjuk. Mycket mycket sjuk.
Citera
2011-01-23, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect-stranger
Den är sjuk. Mycket mycket sjuk.
Det är inte på riktigt väl? Den nya SAW(3D såg jag) hade mycket sånt som du beskrev också. Men det såg inte så verkligt ut (jag blundade när varje bisarra scen kom, to be honest.)

Ser det verkligare ut än SAW filmerna? Jag såg någon scen från SAW den nya och det var vedervärdigt.

Vill bara påpeka kommande skribenter att lägga en [spoiler]-tagg om ni ska avslöja något speciellt, då jag verkligen vill se denna film.
Senast redigerad av saftii 2011-01-23 kl. 03:01.
Citera
2011-01-23, 03:00
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect-stranger

Den finns inte med svensk sub dock med engelsk, du klarar dig alldeles utmärkt på det då det inte pratas mycket i filmen och det är en enkel engelska.
jaha trodde dom snacka serbiska därför jag tänkte på texten tack för länken!
Citera
2011-01-23, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
jaha trodde dom snacka serbiska därför jag tänkte på texten tack för länken!
Det är på serbiska. Han menade att det finns sub på engelska tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in