Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-22, 01:07
  #1
Medlem
Hej! Vet inte riktigt varför jag skriver detta ;P Bored I guess.

Bestämde mig under mitt andra år i gymnasiet för att bli polis, att lämna allt som hade med acab att göra! If you can't beat them, join them? Bestämde mig för att komma i form för var jag riktigt spinki under den tiden. Så min plan var följade:

1.Gå upp i vikt
2.Börja gymma
3.Deffa (bygga upp kondiktion etc)


1. Gå upp i vikt
Vägde med mina 190 cm 78 kg och hade som mål att nå ca 87 kg. Började sitta vid datorn (WoW och CS). Käkade chips och dipp med 2 l cola 2 ggr i veckan (gott). Problemet var att jag fastande för WoW och när jag väl tog mig hur träsket stannade vågen på 97 kg

Träffade min nuvarande tjej kort därefter förstår dock inte än idag hur jag lyckades få henne, smällfet som jag var Började springa med henne nu med målet att endast få bort extra kilona. Sprang under en hel sommar och i slutet av augusti stannade vågen på 82 kg.

2. Börja gymma
Har nu börjat gymma och börjat se resultat Frågan är ju om jag ska fortsätta med mitt "upplägg" att gymma och sedan deffa under sommarn, eller om jag ska ändra något? Vill egentligen bara ser rippad ut nu
Citera
2011-01-22, 01:14
  #2
Avstängd
splatterfaces avatar
Börjar blogga ist!
Citera
2011-01-22, 01:19
  #3
Avstängd
splatterfaces avatar
Men bra story annars..
Citera
2011-01-22, 01:22
  #4
Medlem
filipdinhos avatar
Fan vad starkt av dig , gå upp så mycket och sen gå ner och om 5 månader är du muskelknutte
Lycka Till,fortsätt som du gör
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback