Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-17, 13:27
  #433
Avstängd
relesvansens avatar
Borgaren och Timbro-profilen Roland Poirier Martinsson bashar SD. Detta skrev han till Chris Dulny (SD) på twitter:

Citat:
"Lille vän, om min dotter kommer hem med en muslim ena veckan och en SD:are nästa, vilken vecka tror du hon får utegångsförbud?", skriver Timbro-chefen.
Citera
2012-05-17, 13:53
  #434
Medlem
02-02-2012s avatar
Det finns inget att stoppa, demokratin som du tror den finns idag kommer snart vara död så skit i allt som har med att rösta att göra. Att ni ens bryr dig om ett skitparti som SD är tragiskt, det finns inget något partipolitik kan göra för er ändå. Röstandet idag är bara en tradition som att fira julafton med undantag för att ni får presenter på julafton och har teknat att se på med familj och vänner. Den demokratiska staten är död och ni försöker på något sätt återuppliva den med vad som dödade den. Öppna ögonen och se verkligheten för vad den är, det är inget invandrarproblem, muslimproblem, demokratiproblem, främlingsfientlighetsproblem eller annat som skapat det samhälle ni lever i och är påväg in i.

Vad framtiden har att erbjuda er är helt klart om ni bara tar er tid att söka efter informationen som finns och jag tror att de flesta av er skulle hoppa från balkongen om ni förstår vad som kommer inom ett par årtionden. Till dess gör ni bättre att ta det lugnt och ha kul istället för att bry er om problem som skapats för att hålla er sovandes i en upplevd trygghet hos det demokratiskasystemet.
Citera
2012-05-19, 13:05
  #435
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av relesvansen
Erik Ullenhag dödar alla invandringskritiker

http://www.dn.se/debatt/myterna-om-i...e-ifragasattas

Hoppas nu alla foliehattar som tror att vi i Alliansen tycker som SD är borta nu.
Desto mer alliansen ignorerar SD desto större kommer SD att bli. Alliansen kommer bli tvingade till samarbete i framtiden om de vill tillbaka till makten igen efter 2014. Så fortsätt och drömma att ni blir av med SD. Sen är det ju lite svårt att förstå att ni tycker det är bra att det har invandrat tusentals mördare, våldtäktsmän och pedofiler till Sverige. Hur många fler svenska småflickor ska få sina liv förstörda?
Citera
2014-03-15, 11:12
  #436
Avstängd
relesvansens avatar
Valår nu. Har det gått upp för er äckliga trojanska hästar inom Alliansen som vill minska invandringen att ni inte hör hemma i Alliansen? Vi tycker inte som Jimmie Åkesson, vi tycker som Fredrik Reinfeldt, och han är för en generös och solidarisk invandringspolitik.

Möter jag någon invandringsminskningssympatisör IRL som funderar på att ens närma sig Alliansen i valrörelsen ska jag se till att denna person känner sig allt annat än välkommen hos oss, det ska ni ha klart för er.
Citera
2014-03-15, 11:13
  #437
Medlem
Olegskis avatar
Röstar på SD därför att jag är trött på detta samhälle... Droppen blev när regeringen började förhandla med öppet kriminella.
Citera
2014-03-15, 12:31
  #438
Medlem
Valaskjalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relesvansen
Valår nu. Har det gått upp för er äckliga trojanska hästar inom Alliansen som vill minska invandringen att ni inte hör hemma i Alliansen? Vi tycker inte som Jimmie Åkesson, vi tycker som Fredrik Reinfeldt, och han är för en generös och solidarisk invandringspolitik.

Möter jag någon invandringsminskningssympatisör IRL som funderar på att ens närma sig Alliansen i valrörelsen ska jag se till att denna person känner sig allt annat än välkommen hos oss, det ska ni ha klart för er.

Alliansen och dess väljare står inför det faktum att deras överlevnad i riksdagen medför obevekligt en vågmästarroll för SD...
Citera
2014-03-15, 12:34
  #439
Medlem
svart-rullstols avatar
Skulle inte rösta på alliansen om det så skulle bota cancer ... Piratpartiet är det enda vettiga partiet i dagens samhälle.
Citera
2014-03-15, 13:44
  #440
Medlem
Valaskjalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svart-rullstol
Skulle inte rösta på alliansen om det så skulle bota cancer ... Piratpartiet är det enda vettiga partiet i dagens samhälle.

Piratpartiet är en illusion, det finns ingen som helst substans i deras politik. För att ens kunna genomföra den nätfrihet som de säger sig värna måste det finnas en nationalstat. Man motarbetar aktivt de statliga kontrollorgan, vars syfte är just till för att värna individens frihet och integritet.
Joltcola-nördarna har förhoppningsvis växt mentalt någon centimeter inför detta EU-val, och kommer lika förhoppningsfullt att lämna detta skitparti.

Den socialliberalistiska falangen inom Alliansen lider av en liknande vanföreställning, när det gäller individens integritet och frihet.
Citera
2015-02-12, 16:39
  #441
Avstängd
relesvansens avatar
Hoppas att svenska folket snart börjar förstå att Alliansen är en motpol till SD. Det spelar ingen roll vad enskild personer tycker. Alla 4 allianspartierna stödjer öppna gränser och en generös invandrings- och asylpolitik.

Får vi i Alliansen makten 2018 ska vi bland annat se till att Reinfeldts invandringspolitik bibehålls. Det är viktigt för att kunna slå vakt om en spännande och utvecklande framtid för Sverige.
Citera
2015-02-12, 16:52
  #442
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relesvansen
Hoppas att svenska folket snart börjar förstå att Alliansen är en motpol till SD. Det spelar ingen roll vad enskild personer tycker. Alla 4 allianspartierna stödjer öppna gränser och en generös invandrings- och asylpolitik.

Får vi i Alliansen makten 2018 ska vi bland annat se till att Reinfeldts invandringspolitik bibehålls. Det är viktigt för att kunna slå vakt om en spännande och utvecklande framtid för Sverige.

Varför ska vi ha en öppen och generös invandrings- och asylpolitik?

Välfärdsområden står på knäna, men vi prioriterar invandringen. 1+1=3 i detta fallet.
Citera
2015-02-12, 19:23
  #443
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relesvansen
Valår nu. Har det gått upp för er äckliga trojanska hästar inom Alliansen som vill minska invandringen att ni inte hör hemma i Alliansen? Vi tycker inte som Jimmie Åkesson, vi tycker som Fredrik Reinfeldt, och han är för en generös och solidarisk invandringspolitik.

Möter jag någon invandringsminskningssympatisör IRL som funderar på att ens närma sig Alliansen i valrörelsen ska jag se till att denna person känner sig allt annat än välkommen hos oss, det ska ni ha klart för er.
De FB-troll som jobbar för moderaterna, man kan förmoda unga MUF:e, som ännu inte torkat bakom öronen, skriver så enfaldigt att de enbart skrämmer bort väljare från M.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback