Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-20, 16:15
  #1
Medlem
Ämne 1: Tja har använt denivit och någon Pepsodent white christal. Borstade först med vanlig tandborste och sedan nu med eltandborste. Har inte jättegula tänder men inte sådär vita som många har. På kort när jag smilar ser det ibland gult ut tex. Röker snusar inte äter inte speciellt mckt socker och borsta 2 ggr per dag. Vad rekommenderar ni någon som haft liknande problem?

Ämne 2: Rakat kuken nu sm så många andra i min ålder men såg att huden närmast penis ink penis och pung är brunare än andra huden. Aldrig sett tack vara punghåren. Vad är detta? Ska man använda något medel lr nåf före/under/efter man rakar?
Citera
2011-01-20, 16:23
  #2
Medlem
Gefle GUDs avatar
1. Beställ bättre tandblekning.


2. Det är vanligt att kuken inte har samma färg som övrig hud. Den brukar ändra färg, men en pendling mellan lite rödare till lila för att sedan gå till brun är inte ovanlig. Det brukar ske runt det år man fyller 18.. Har du fyllt 18?
Citera
2011-01-20, 16:23
  #3
Medlem
1. Troligtvis får du inte tänderna vitare än vad dom är nu utan tandblekning. Till det rekomenderar jag att gå till tandläkare så det blir gjort ordentligt, annars kan tänderna bli skadade och värre än dom är nu.

Jag försökte tandbelkning förra året pga att jag har samma problem som dig, det gjorde så ont att bleka tänderna på mig(man ska sova med blekningen jag körde) att jag inte kunde sova, så jag sket i det. En risk när man bleker är att tänderna blir kännsligare och isar/ilar och gör ont mycket mer än dom gjorde före man blekte. Så jag ville inte riskera något när det isade så jag inte kunde sova under blekningen och sket i det. Jag får helt enkelt leva med ett leende som inte är helt kritvitt.

2. Det är ganska normalt att kuken/pungen är lite mörkare än resten av huden, varför vet jag inte men jag har upplevt samma. Så länge du inte är kritvit i kroppen med svart kuk är det lugnt ska du se.
Citera
2011-01-20, 16:24
  #4
Medlem
korqs avatar
1: Tandblekning
2: Det är så det ser ut på män, vänj dig.
Citera
2011-01-20, 16:28
  #5
Medlem
1. Ok tandblekning vad koster det. Kan man gå till billiga polacken eller ska man vända sig och göra det via statens tandläkare?

2. Är 19. Ok, brukar ju inte direkt checka in andra killars ås kan ju vara svårt att veta haha men även alltså inte bara penis som är mörkare utan ävne pungen å området precis ovanför pungen medans det är normal hudförg på resten av området upp mot magen.
__________________
Senast redigerad av shogunrua 2011-01-20 kl. 16:30.
Citera
2011-01-20, 16:49
  #6
Medlem
Aktieklipparns avatar
När jag läste rubriken så trodde jag att du va en neger
Citera
2011-01-20, 16:59
  #7
Medlem
Apropå tänder, har lite sneda tänder också. Istället för tandställning så har jag hört att man kan sätta något över tanden som ser ut som riktiga tanden men inte är en tand. Kmr fan inte på vad det heter, någon som kan hjälpa mig?
Citera
2011-01-20, 17:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktieklipparn
När jag läste rubriken så trodde jag att du va en neger

Var mer än komisk beskrivning av mina problem men kan insistera på att jag är 100 procent arisk
__________________
Senast redigerad av shogunrua 2011-01-20 kl. 17:03.
Citera
2011-01-20, 19:00
  #9
Medlem
1. Skaffa eltandborste eller gå till tandläkaren och blek.

2. Det finns medel för analblekning på nätet, borde funka för ditt ändamål också. Sjukt osexigt med brunt.
Citera
2011-01-20, 19:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssooffiiaa
1. Skaffa eltandborste eller gå till tandläkaren och blek.

2. Det finns medel för analblekning på nätet, borde funka för ditt ändamål också. Sjukt osexigt med brunt.

1. Har eltandborste.

2. Varit med två tjejer sen jag gjorde mig av med the hairs och de har inte klagat men personligen tycker jag det inte ser så nice ut. Analblekning är väl ändå för att bleka rövhåren homo-style?
Citera
2011-01-20, 19:37
  #11
Medlem
Sen är det där med krona kom jag på att det heter. Någon som har dessa. Känner inte direkt för att gå runt med tandställning i ett halvår i vuxet tillstånd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback