Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2011-03-04, 22:28
Medlem
Skön tråd
Har tyvärr inte haft tillfället att dela något me mina päron. När de kom på att jag rökte på blev de hur lacka som helst och skicka iväg mig till psykolog..
Men ser fram imot att bli förälder själv och ertappa min dotter och hens polare passa en spliff.
Ser det framför mig:
"Vad är det där Alice?"
"Ehm.."
"Ge mig den!"
"Okej..."
"Och tändaren"

Heheheheee

(Ja jag vet att jag kommer få en dotter och ja jag har döpt hen till Alice.. )
Citera
2011-03-04, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurwithahat
Skön tråd
Har tyvärr inte haft tillfället att dela något me mina päron. När de kom på att jag rökte på blev de hur lacka som helst och skicka iväg mig till psykolog..
Men ser fram imot att bli förälder själv och ertappa min dotter och hens polare passa en spliff.
Ser det framför mig:
"Vad är det där Alice?"
"Ehm.."
"Ge mig den!"
"Okej..."
"Och tändaren"

Heheheheee

(Ja jag vet att jag kommer få en dotter och ja jag har döpt hen till Alice.. )

Humor, hahah

Edit; hahahah namnet ditt och avataren
Citera
2011-03-05, 01:38
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Ja.

Ska flytta till Amsterdam, då får man röka hur mycket grönt man vill..
Låter gött, skulle själv vilja flytta till Holland. Men inte för att ajg röker. Men där är man faktiskt fri.
Citera
2011-03-05, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Låter gött, skulle själv vilja flytta till Holland. Men inte för att ajg röker. Men där är man faktiskt fri.

Vet inte hur fri man är där men om man tittar på Sverige så är man ganska fri där Holland följer inte bibeln lika mycket.
Citera
2011-03-05, 16:08
Medlem
Mandic!s avatar
Haha nä, dom hade nog trott att jag var dum i huvudet.. Skulle dock absolut kunna erbjuda i nödfall, främst då kanske benso. Då hade jag känt mig bra.
Citera
2011-03-05, 19:05
Bannlyst
Min mamma hatar droger och som har med det att göra. men hon fick reda på att jag hållt på med det mesta så hamna hon i depression och så hade hon ont i ryggen på samma gång, så jag erbjöd henne lyrica som hon tog emot. som hon käkade nån vecka, och när depressionen va borta va värken kvar. då fixade jag fram tradolan till henne som hon också tog emot. va jävla kul när jag gick in i vardagsrummet o tittade till henne och hon satt framför tvn med världens smile o sa: fyfaaaaan va bra jag mår men de va några månader sedan. skulle inte vilja lura i henne något starkare, skulle kännas riktigt taskigt o lura i nån lsd eller nånting sånt som vissa andra här tydligen har gjort
Citera
2011-03-10, 06:28
Medlem
Angeliques avatar
Jag har gett min mor Ikto, Xanor och Imovane . Men så har hon tjatat rätt friskt också..hoppas hon inte läser detta nu bara!
Citera
2011-03-10, 23:23
Bannlyst
Citodon har jag erbjudit min far, eftersom jag hade det utskrivet då. Har erbjudit min mor Stesolid eftersom jag har det utskrivet. Allt annat som jag tagit har jag aldrig kunnat erbjuda dem, eftersom det varit köpta svart, och då skulle de lacka ur.

Edit: Gett farsan Stilnoct och Imovane några gånger också, men alltid varnat honom för att stanna uppe efter intaget. Att han skall ta Stilnocten, och lägga sig inom tio minuter. Det är det enda som någon av mina föräldrar har tagit emot. Farsan tog inte Citodonet. Han fick det själv utskrivet dagen efter dock. Morsan var uppe i varv som fan, och då sa jag att hon kunde ta en Stesolid så hon får lugna ner sig för en kväll, men hon nekade.
Senast redigerad av Perfume-V 2011-03-10 kl. 23:56.
Citera
2011-03-10, 23:35
Medlem
tapirs avatar
Erbjudit min morsa efedrin för hon är ett jävla fetto.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in