Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-19, 20:20
  #1
Medlem
Hej måste köpa en ny telefon, touch skärm skulle vara bra då min nuvarande k810 gått sönder måste jag ha en ny bra telefon. Ringer och smsar inte speciellt mycket, surfar och sånt mer.

Har kollat på Nokia N8 som ska ha en jäkligt bra kamera... men kanske inte så mycket mer? HTC Gratia ser jäkligt bra ut. Tycker Iphone och HTC Desire verkar jäkligt stora? Orka få ner en sån i jeansfickan.. Kände på HTC wildfire och den kändes rätt lagom bra för mig, gratia lär va lite bättre.
Citera
2011-01-19, 20:25
  #2
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Eh, Iphone är typ den minsta smarta telefonen som finns, dessutom väldigt tunn vilket är ganska ovanligt bland dessa.
Citera
2011-01-23, 13:07
  #3
Medlem
dannywtfs avatar
Personligen tyckte jag att HTC:n var hiskelig, men det är väl ingen större hemlighet att Androidlurar är bättre när det gäller surf och apps. Kameran i N8 är svårslagen, men det är kanske inget du använder så mycket? Av dem skulle jag ta N8 för att jag använder kameran mycket, men annars är nog HTC:n bättre på de flesta punkterna utom möjligtvis batteritid.

iPhone är väl också bra när det gäller att surfa + att du har applikationer till döds, men då får du en mobil som är låst till iTunes när du vill uppdatera/lägga in musik samt att du har en likadan mobil som alla andra
Citera
2011-03-06, 17:56
  #4
Medlem
Heffaklumpmammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Eh, Iphone är typ den minsta smarta telefonen som finns, dessutom väldigt tunn vilket är ganska ovanligt bland dessa.

Den är lite tunnare, men en 1cm (!) längre än gratian
Citera
2011-03-10, 15:59
  #5
Medlem
Vad du än gör köp inte en iphone.. Skit telefon, folk som rekomenderar dem är folk som slängt iväg pengarna på dem och försöker få folk att göra samma sak så dem slipper må dåligt.

Har själv en nokia n8.. surfar dock inte så mycket på den.. men hdmi uttag och svin bra upplösning gör att du kan göra i princip allt med den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback