• 1
  • 2
2011-01-19, 15:38
Medlem
fakenames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmos
kom och bo med mej?

Du är en vänlig människa du, bjuder in en okänd person men tyvärr så tror jag inte att du är seriös..bor du i göteborg?
Citera
2011-01-19, 15:39
Medlem
För att lugna ner stämmningen för dig där hemma rekommenderar jag dig att söka telefonförsäljar jobb, bland dom enklaste o snabbaste jobben du kan få, sen försök ringa till mataffärer som ica o så, så dom åtminstonde ser att du har jobb..

Min farsa var likadan, jag löste problemet dock, hittade jobb o så höll han käften, dock hade jag pengar och betalade hyra även när jag inte jobbade..

Hoppas de löser sig för dig!
Citera
2011-01-19, 15:41
Medlem
fakenames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fusion-Bomb
För att lugna ner stämmningen för dig där hemma rekommenderar jag dig att söka telefonförsäljar jobb, bland dom enklaste o snabbaste jobben du kan få, sen försök ringa till mataffärer som ica o så, så dom åtminstonde ser att du har jobb..

Min farsa var likadan, jag löste problemet dock, hittade jobb o så höll han käften, dock hade jag pengar och betalade hyra även när jag inte jobbade..

Hoppas de löser sig för dig!

Tack för tipset, men jag känner att detta kanske är det bästa som kan hända mig för då slipper jag detta dårhuset!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in