Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-24, 11:37
  #433
Medlem
Rifter666s avatar
Håller med om att serien gått ner sig lite. Dock är det fortfarande det mest underhållande som går bland allt annat skit för tillfället.

Sjukt trött på Ians bravader. Kan dom inte bara skriva ut han ur serien.
Var så skönt när han var i det militära.
Citera
2016-02-24, 16:35
  #434
Medlem
RickeyMourkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 360488
Skrev att förra avsnittet var bland de bättre för säsong 6, veckans avsnitt var definitvt det sämsta.
Har Sean varit med i något avsnitt utan att säga "You okay?" till Fiona?

Carls enda polare blev nyss plockad av polisen. Träffa nya människor kan nog vara en poäng skulle jag anta, nu drog han väl istället men det var nog tanken från början. Kev och V är i stor grad med för comic relief så det var väl deras poäng?
Citera
2016-02-25, 04:40
  #435
Medlem
pulverhonungs avatar
När ska Fiona försvinna ur serien? Det enda hon tillför är att knulla, visa pattarna och gråta.
Citera
2016-03-08, 09:04
  #436
Medlem
Dr_Dollars avatar
Nu är den här serien verkligen på väg att urvattnas, det verkar liksom inte finnas nån fantasi kvar hos manusförfattarna längre.
Dock finns det verkligen ingen som kan festa som Frank
Citera
2016-03-15, 19:46
  #437
Medlem
Ahh sista scenen var så bra i avsnitt 9.
Citera
2016-03-15, 21:25
  #438
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
När ska Fiona försvinna ur serien? Det enda hon tillför är att knulla, visa pattarna och gråta.
Tycker hon är i varje fall lite roligare än Debbie, herregud vad jag tycker Debbie är seg som karaktär.

Även om jag inte gillar Fiona så mycket heller, så händer det ju lite saker runt henne i varje fall.
Citera
2016-03-23, 01:45
  #439
Medlem
Rippless avatar
Såg nyss klart säsong 3. Det finns inte mer på Netflix så jag antar att det är nedladdning som gäller. Kör ni streaming eller torrenter?

Grym serie för övrigt. Första säsongen kändes oseriös, sen blev det mer om mer seriöst. Säsong 3 var riktigt bra, men jag störde mig lite på att Steve inte kunde dra från Estefania. Hur svårt skulle det vara för henne att hitta en ny? För det hade väl fungerat det med?

Kände verkligen för Lip mest, även om han var riktigt blåst ibland!

Annars är det lite för mycket sex, de får det att verka som att man drar igång ett ligg på 2 sekunder. Det hade kunnat vara lite mer realistiskt på den fronten. Sen känns folks val av partner lite overklig också. Vad ser Lip hos Mandy? Ian hos Mickey?

Har läst att säsog 5 verkar bra i tråden. Jag vill fortsätta se fram tills serien går utför.
Citera
2016-03-27, 00:08
  #440
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripples
Såg nyss klart säsong 3. Det finns inte mer på Netflix så jag antar att det är nedladdning som gäller. Kör ni streaming eller torrenter?

Grym serie för övrigt. Första säsongen kändes oseriös, sen blev det mer om mer seriöst. Säsong 3 var riktigt bra, men jag störde mig lite på att Steve inte kunde dra från Estefania. Hur svårt skulle det vara för henne att hitta en ny? För det hade väl fungerat det med?

Kände verkligen för Lip mest, även om han var riktigt blåst ibland!

Annars är det lite för mycket sex, de får det att verka som att man drar igång ett ligg på 2 sekunder. Det hade kunnat vara lite mer realistiskt på den fronten. Sen känns folks val av partner lite overklig också. Vad ser Lip hos Mandy? Ian hos Mickey?

Har läst att säsog 5 verkar bra i tråden. Jag vill fortsätta se fram tills serien går utför.

Tycker absolut du ska fortsätta. Även om säsong 6 är svagare så är den fortfarande bra.
Citera
2016-03-29, 12:33
  #441
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Tycker absolut du ska fortsätta. Även om säsong 6 är svagare så är den fortfarande bra.

Finns det någon bra streaming-sajt? Netflix har inte mer än 3 säsonger.
Citera
2016-03-30, 10:08
  #442
Medlem
Dr_Dollars avatar
Kollade nyss på avsnitt 10 & 11, och det är så in i helvete mycket trubbel konstant, hela tiden och verkligen allt jämnt


Citera
2016-03-30, 10:48
  #443
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
När ska Fiona försvinna ur serien? Det enda hon tillför är att knulla, visa pattarna och gråta.

Ja hon ska verkligen knulla varenda man som kommer i hennes närhet. Enormt bekräftelsebehov, det ska bara vara hon, hon och hon. Allt på hennes villkor.

Visst hon drar ett tungt lass och tar hand om hela familjen men hennes beteende är fan vidrigt ibland.
Citera
2016-04-04, 20:33
  #444
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Kollade precis S6-E12, och mycket + mycket drama!
Själv tycker jag att denna säsong varit extrem bra!
Gillar Serien helskarpt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback