Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-09-09, 23:38
  #49
Medlem
Men vad fan? Varför ingen som vill snacka läderbraller?!
Citera
2023-09-10, 09:36
  #50
Medlem
elektronikfreaks avatar
Läderbrallor? Jag antar TS syftar på skinnbrallor. Använder själv skinnbrallor vintertid. Men inte för att det är "snyggt eller sexigt" utan enbart för att stänga ute de svinkalla vintervindarna. Liksom skinnjacka och läderstövlar. Vem fan vill frysa på vintern?
Citera
2023-09-23, 01:00
  #51
Medlem
Tack men nej tack
Citera
2023-09-23, 09:15
  #52
Avstängd
Fruntimmerskarls avatar
Passar nog inte alla. Jag har en musikalisk polare som kan spela gitarr och han passar i både läderbyxor och stövlar. På mig skulle det vara helt malplacerat.
Citera
2023-09-24, 11:37
  #53
Medlem
Topplocks avatar
Har också tänkt på det, alla tjejer går ju runt i läderbrallor?
Citera
2023-09-24, 16:24
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Läderbyxor? Har ni inte lärt er någonting från TV:n?!

https://www.youtube.com/watch?v=T-lnbrWaYzY

Ha ha, jävlig bra. Jeg kjenner mig igjen. Jag har tre-fyra par med läderbyxor. Fina för MC-åkning, men man fikar jo, står lite ute i solen, och då er dom svåra och ta av och på, även få upp dom efter ett toabesøk.
Citera
2023-09-27, 12:40
  #55
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Riktiga män klär sig som män, inte som halvkönisar. Man väljer själv vad man vill signalera utåt. Ska det vara läderkepsar också kanske?

Som de från Afrika som har på sig heltäckande ?
eller de från Asien som har på sig kläder från barnavdelningen, dels för de är små, samt tillfredställa sin gubbe

Killar "#kan inte" ha på sig läderbyxor skinnbyxor för det är snyggt och män är ju som de bruna var i USA och judarna var i Tyskland under 12 år...
Skillnaden är att männen de flesta gillar det...
Citera
2023-09-27, 12:43
  #56
Medlem
Lederhosen - aldrig i livet
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback