Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-23, 00:22
  #37
Medlem
Men helvete! Läderbrallor har man på sig vid vandring i snårskog under höst och vår men även under kall vinter i besvärlig terräng. Tex-mex bögar i stan har jag ingen anledning att bry mig om så det kan hända att läderbraller följer med till stan för bankärenden och liknande, men vem fan bryr sig?
Citera
2016-07-28, 03:22
  #38
Medlem
Skinnbrallor ÄR sexigt både på killar o tjejer, älskar mina tunga tjocka mc skinnbrallor
Citera
2016-07-28, 09:31
  #39
Medlem
jaybones avatar
Låter som TS bör flytta till Tyskland.
Citera
2016-07-28, 16:39
  #40
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akronan
Haru använt läderbrallorna än?!

Har inte köpt dom än, sitter och funderar på hurvida man vågar dra iväg en beställning från dressinn. Dom är utlandsbaserade, spanska, och det största klagomålet om dom är inget att dom inte levererar, utan att det tar uppemot en månad att få varorna.
Nån som kan inflika?
Citera
2016-12-28, 13:01
  #41
Medlem
Rädslan att sticka ut, att vara ovanlig.
Citera
2017-01-05, 00:59
  #42
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huminten
Rädslan att sticka ut, att vara ovanlig.

Vad menar du? Ha på dig vad fan du vill och köp inte kläder för att sticka ut eller väcka uppmärksamhet.
Jag tänker köpa dom pga att dom är snygga helt enkelt, sen vad andra tycker kunde jag inte bry mig mindre om.
Finns det folk som går omkring frivilligt i one-pieces så
Citera
2017-01-07, 00:04
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Vad menar du? Ha på dig vad fan du vill och köp inte kläder för att sticka ut eller väcka uppmärksamhet.
Jag tänker köpa dom pga att dom är snygga helt enkelt, sen vad andra tycker kunde jag inte bry mig mindre om.
Finns det folk som går omkring frivilligt i one-pieces så
Jag menar att män som har läderbrallor väcker uppmärksamhet eftersom det är ovanligt att män har på sig läderbrallor. Det betyder dock inte att det är fel att ha sådana byxor. Släpp ner pungen och landa mannen
Citera
2017-01-16, 14:18
  #44
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huminten
Jag menar att män som har läderbrallor väcker uppmärksamhet eftersom det är ovanligt att män har på sig läderbrallor. Det betyder dock inte att det är fel att ha sådana byxor. Släpp ner pungen och landa mannen

Riktiga män vågar klä sig i vad som helst
Citera
2017-03-03, 11:30
  #45
Medlem
Riktiga män klär sig som män, inte som halvkönisar. Man väljer själv vad man vill signalera utåt. Ska det vara läderkepsar också kanske?
Citera
2017-03-05, 21:31
  #46
Medlem
Ravix_04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Riktiga män klär sig som män, inte som halvkönisar. Man väljer själv vad man vill signalera utåt. Ska det vara läderkepsar också kanske?

Tja du signalerar ju att du verkar vara ganska tajt mellan benen.
Signaler utåt? Vad exakt har du rökt och vilka fördomar lever du efter?
Citera
2018-10-27, 18:24
  #47
Medlem
Gillar det uttrycket, tajt mellan benen. Inget nytt om skinnbrallorna? Galet länge sen jag såg en kille i läderbrallor. Bara jag som har när jag är ute full. Typ just nu.
Citera
2019-12-07, 20:45
  #48
Medlem
Fan, är det ingen som vill snacka läderbrallor? Tänkte ut och röja i dem inatt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback