Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-18, 20:50
  #1
Medlem
Jaa, hur farligt är det egentligen att skjuta alkohol? någon som har testat? och blir ruset annorlunda? hur mycket behövs? Jag vet själv att lite polare har någon gång testat att dra en tampong fylld med sprit under armhålan... Vad är skillnaden jämfört med oralt bruk? Går det via levern ifall du skjuter det eller får du i dig allt kroppen vill "bli av med" också? Tacksam för svar.
Citera
2011-01-18, 20:55
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arr3-
dra en tampong fylld med sprit under armhålan..

Que? Det där lät knepigt, men det kanske bara är jag som är oinsatt. Är det meningen att alkoholen ska tas upp genom huden?

Den största risken med att injicera alkohol måste väl vara överdos eftersom det går ut i kroppen så snabbt.
Hörde om någon idiot som gav sig själv ett alkghol lavemang och dog på kuppen. Kan va råttan i pizzan story, men lät väl stämma ren teoretiskt.
Citera
2011-01-18, 20:57
  #3
Medlem
TheVargrs avatar
Du menar alltså köra in alkohol i blodomloppet med spruta?
I så fall kommer det ju typ direkt in till hjärtat, kan jag inte tänka mig är så intelligent.
Citera
2011-01-18, 20:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVargr
Du menar alltså köra in alkohol i blodomloppet med spruta?
I så fall kommer det ju typ direkt in till hjärtat, kan jag inte tänka mig är så intelligent.

Alkoholen tas ju upp i blodet förr eller senare, men inte plötsligt i stora mängder, så det lär vara där det kniper.
Citera
2011-01-18, 21:04
  #5
Medlem
Jockeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arr3-
Jaa, hur farligt är det egentligen att skjuta alkohol? någon som har testat? och blir ruset annorlunda? hur mycket behövs? Jag vet själv att lite polare har någon gång testat att dra en tampong fylld med sprit under armhålan... Vad är skillnaden jämfört med oralt bruk? Går det via levern ifall du skjuter det eller får du i dig allt kroppen vill "bli av med" också? Tacksam för svar.


Det är jävligt farligt att skjuta alkohol. Och man blir inte full om man drar en tampong fylld med sprit under armhålan.
Citera
2011-01-18, 21:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domastsen
Que? Det där lät knepigt, men det kanske bara är jag som är oinsatt. Är det meningen att alkoholen ska tas upp genom huden?

Den största risken med att injicera alkohol måste väl vara överdos eftersom det går ut i kroppen så snabbt.
Hörde om någon idiot som gav sig själv ett alkghol lavemang och dog på kuppen. Kan va råttan i pizzan story, men lät väl stämma ren teoretiskt.

Finns lymfkötlar som sägs ska ta upp alkoholen.
Citera
2011-01-18, 21:24
  #7
Medlem
Låter som en oerhört korkad idé, tänk på i vanliga fall brukar alkohol räknas i promille när det är i kroppen. Och om du då tex skulle ta 40% sprit direkt in i blodomloppet så tror jag du kan räkna ut att det inte är bland det smartaste du kan göra..

Men rätta mig gärna om jag har fel
Citera
2011-01-18, 21:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockeer
Det är jävligt farligt att skjuta alkohol. Och man blir inte full om man drar en tampong fylld med sprit under armhålan.

Har inga planer på att göra det, alla skjuter alla andra droger som går att sätta i en spruta, undrar varför ingen gör det med alkohol.. Hur vet du har du testat?
Citera
2011-01-18, 22:22
  #9
Medlem
Truffs avatar
Att dra alkohol IV är inte direkt ngn dunder ide precis...
En vän berättade till mig att hans bekant drog i sig ungefär 2cl rakt ut i en ven & blev dunder full
det roliga var att han blev full men inte direkt drägg full & vaknade upp dagen efter..

Vad jag vet är att man ska ge fan i att skjuta alkohol överhuvudtaget man ska dricka det istället
som vanligt folk
Citera
2011-01-18, 22:24
  #10
Avstängd
anusmans avatar
Testa att röv dutta.Sk ''Rövpanna'' istället testade med lite bira för skojs skull. Gjorde ont som fan och luktade öl i käften även fast jag inte hade druckit. Men du kanske ska börja med 1-2cl sprit utblandat med vatten. Fast kan tänka mig att du kommer få ordentligt ont!
Citera
2011-01-18, 22:27
  #11
Medlem
big_bobs avatar
Jag känner en som skjutit tjack lösning med sprit. Jag sa att det inte var bra. Men han tyckte annat.
Mer än så vet jag inte. Vet man vad man gör så är de väl inte värre än oralt intag.
Som med alla droger. Överdoserings risken är dock stor skulle jag tro.
Citera
2011-01-18, 22:50
  #12
Medlem
Truffs avatar
Det krävs inte mycket för att det ska gå åt helvete när man kör sprit direkt in armen...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback