Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-15, 16:45
  #2629
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorStenen
2) Finns det någon normal och balanserad person som köper alla hans lögner, hur kan man inte se att det är en bluff?

Normala och balanserade kan människor vara utan att ha nåt hum om teknik, eller energikonservering. Eller tro på alla dessa etiopiska prinsar vars pengar måste ta vägen genom dig alternativt deras änkor måste skicka pengarna samma väg.

Normalt folk är kanske inte lika cyniska och kritiska som jag är, snarare ...
Citera
2023-05-08, 20:21
  #2630
Medlem
raskenss avatar
Nån som Vet vad Andrea Rossi gör i dag? Har han gått vidare med nya bedrägerier? Han fick in 80 miljoner i investeringar när det begav sig. Har han satt sprätt på dom, eller håller han fortfarande på att lura godtrogna fysiker från Uppsala Universitet med trolleritrixen?
Citera
2023-05-22, 07:13
  #2631
Medlem
Han köpte en fin våning i Miami minns jag. Jag gissar att han inte behöver och inte orkar härja omkring mera. Det verkar bättre att investera pengarna och våningen var väl en sådan. Med 80 miljoner, så borde han kunna hålla sig mer än flytande resten av livet. Även om du menar svenska kronor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback