Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-08-25, 16:35
  #25
Avstängd
Lustgasads avatar
Polisskolan(vet inte vilka av dom), var mina favorit filmer när jag var yngre, lol. Tyckte han(vad heter han?), som gjorde massa konstiga ljud, var skitcool.
__________________
Senast redigerad av Lustgasad 2008-08-25 kl. 16:37.
Citera
2008-08-25, 16:43
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lustgasad
Polisskolan(vet inte vilka av dom), var mina favorit filmer när jag var yngre, lol. Tyckte han(vad heter han?), som gjorde massa konstiga ljud, var skitcool.

Larvell Jones (Michael Winslow). Den som väl uttalat sig mest positivt till att göra ytterligare en sequel.
Citera
2008-08-25, 18:26
  #27
Medlem
Oja polisskolan är hur bra som helst, favoriten är där dom åker bräda genom köpcentrumet tror den heter kvarterspatrullen.. klockrena 80-talet..
Miami filmen är riktig skön också, fan ska nog tanka ner allihopa

Commandant Eric Lassard är ju favoriten..
Citera
2008-08-25, 23:03
  #28
Medlem
Det blir nog ingen 8, jag frågade Michael Winslow om detta och han var sugen men som det stod tidigare i tråden så finns inga pengar. En del skådisar ville dessutom inte vara med. Synd tyckte han. Så räkna inte med det sa han ialla fall!
Citera
2008-08-25, 23:24
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaFridolf
Det blir nog ingen 8, jag frågade Michael Winslow om detta och han var sugen men som det stod tidigare i tråden så finns inga pengar. En del skådisar ville dessutom inte vara med. Synd tyckte han. Så räkna inte med det sa han ialla fall!

Ja, var inte han på nån mässa i Göteborg i våras, eller hur fan var det? Berätta mer!
Citera
2008-08-27, 20:58
  #30
Medlem
Jo helt riktigt, han var där och singerade foton och hade en show. Helt grym var hans show, fick fribiljett och det ångrade jag inte att jag gick på. Hela hans familj var med och de snacka som fan. Snacka med han väldigt länge. En hyvens snubbe
Citera
2008-08-27, 23:18
  #31
Medlem
Fargoths avatar
Satan vad man glodde på dessa när man var mindre. Ettan var ju bäst och sedan blev de sämre för varje film. Blue Oyster Bar
Citera
2009-05-17, 20:50
  #32
Medlem
Gräver upp den här gamla tråden, då jag i ett amerikanskt tv-program hörde att några pratade om att man kommer att göra en ny polisskolan med alla gamla skådisar.
Har googlat men inte funnit någon riktig bekräftelse... Någon som vet?
Hade varit riktigt skön nostalgi om man gjorde en ny
Även om det känns som att skådisarna kan vara hur gamla som helst vid det här laget
Citera
2018-09-21, 08:50
  #33
Medlem
Meazurys avatar
Snart så...

https://screenrant.com/police-academ...ve-guttenberg/
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback